АЗС ОККО

Комфорт с АЗС ОККО

Туалет Туалет
Кафе Кафе
Оплата картой Оплата картой
Минимаркет Минимаркет
  • Василий на БМВ 11.05.2018
    Время визита: 11.05.2018
    Заправки отличаются хорошим сервисом и неплохим магазином автоаксессуаров. Заправляю свою машину три года на заправках этой сети.
    Ответ Юлія (відділ комунікацій) 11.05.2018 Владелец
    Дякуємо за ваш коментар. Нам дуже приємно отримувати схвальні слова в свою сторону. Раді будемо Вас бачити у нас на ОККО.
  • Время визита: 30.06
    К своему стыду я не заметил имя девушки которая меня на кассе сегодня обслуживала, но вы просто обязаны её наградить! Она на заправке как юла! И то и сё! Судя по отзывам они тут всё время хорошо работают :)
  • АВТОМАЙДАН 28.02.2014
    Дякуємо від щирого серця!
  • Игорь на Ниссан 21.01.2014
    Время визита: 21,01,2014
    Это про АЗС в городе БЕРДИЧЕВ!!! Приобретя щетки на дворники, выяснилось, что они имеют БРАК!! На мою просьбу поменять или сдать эти, чудо-фуфло-дворники, мне было отказано без внятного объяснения причины, хотя закон гласит немного по другому. Посему, вывод только один-сервиса просто НЕТ!
    Ответ Марія Кучеренко, відділ зв'язків з громадськістю 21.01.2014 Владелец
    Доброго дня. Уточніть, будь ласка, коли саме це сталось?
  • Віталій на нісан 17.12.2013
    Время визита: 11.12.13
    Всім позитивного настрою та веселих свят. Заправляюсь на ОККО вже 4 роки - на паливо нарікань не було. Останні два роки - заправляюсь на азс 12 - Заболотного 158. Колектив гарний, доброзичливий - оператори - адекватні, касири - вічливі. Ремонт останній порадував - дуже гарно.Удачі всім. З наступаючими святами.
    Ответ Марія Кучеренко, відділ зв'язків з громадськістю 17.12.2013 Владелец
    Дуже дякуємо за відгук! Передамо на АЗК, впевнена, колективу буде приємно. Гарних свят!
  • Дмитрий на Тойота 24.07.2013
    Время визита: 22.07
    После заправки на Вашей АЗС на холостом ходу машина начала глохнуть. Я просто отказывался верить что это качество бензина. У меня раньше такого не было. Поехал на СТО. Сказали, что проблема с фильтрами, забились очень, и говорят бензин слить придется, и полностью промыть систему! Очень меня порадовали , одним словом! "Спасибо " Вам, ОККО
    Ответ Марія Кучеренко, Галнафтогаз 24.07.2013 Владелец
    Доброго дня! Дякую за Ваш відгук! Забиті фільтри можуть спричинити несправності у роботі паливної системи. Як давно Ви їх змінювали? Яким видом пального заправлялися? Ми попереджаємо, що Пульс має очисні властивості і якщо Ви після довготривалої їзди на іншому пальному заправили Пульс, фільтри справді можуть забитися і їх варто замінити. Інших причин, чому наше пальне може викликати ТАКІ проблеми з авто не бачу. Навіть якщо заправлятися одразу після зливу бензовозу, система фільтрів не допустить попадання осаду у бак авто. По якості ж нафтопродуктів ми дуже впевнені у своєму продукті. На київських АЗК "ОККО" станом на 20-24 липня реалізовуються такі нафтопродукти: А-92 Євро (стандарт ЄВРО5) виробництва Мозирського НПЗ (Білорусія) А-95 Євро (стандарт ЄВРО5) виробництва PNK ORLEN (Польща) Pulls 95 (стандарт ЄВРО5) виробництва PNK ORLEN (Польща) ДП ЄВРО (стандарт ЄВРО5) виробництва Мозирського НПЗ Pulls Diesel (стандарт ЄВРО5) виробництва Мозирського НПЗ. Усі партії пройшли перевірку у нашій Гребінківській лабораторії, паспорт кожної партії з детальними харатеристиками нафтопродуктів є на АЗК. Ви можете звернутися на Гарячу лінію з детальною інформацією, будь ласка, зберігайте чек про заправку. Наша лабораторія після звернення проведе екстренну перевірку вказаного Вами виду нафтопродукту і з Вами сконтактуються наші менеджери.
  • Вера на BMW 17.07.2013
    Время визита: июль 2013
    УЖАСНЫЙ СЕРВИС ОККО Мне срочно нужно было связаться с одной из заправок ОККО в г.Киеве, а конкретно с АЗС на ул. Заболотного 158Д по тел. (044)223-45-93. Автоответчик по этому номеру отвечал: "номер не действителен или временно отключен". Я перезвонила в кол-центр и попросила разобраться в ситуации, так как мне срочно нужно было связаться с этой АЗС, на что мне посоветовали оставить жалобу и ждать ответ В ТЕЧЕНИИ 3-ех РАБОЧИХ ДНЕЙ!!! Я ещё раз акцентировала внимание оператора на важности моего вопроса, но получила ответ, что никто и никак найти связь с этой АЗС не сможет и у них нет никаких старших менеджеров либо администраторов, кто бы мог связаться с заправкой и узнать что случилось. Вывод: СЕРВИС НА ОККО ОСТАВЛЯЕТ ЖЕЛАТЬ ЛУЧШЕГО. И конечно же им стоит срочно убрать все фразы, включающие слово "Евро" на этой сети заправок. Лучше писать: "бензин СССР 95" вместо "евро 95".
    Ответ Марія Кучеренко, відділ зв'язків з громадськістю ПАТ "Концерн Галнафтогаз" 18.07.2013 Владелец
    Доброго дня! Дякую за Ваш відгук! З'ясувала - справді, на більшості АЗК у ОККО Києві в останні тижні змінилися контактні телефони, а інформація не була відкорегована на сайті. Найближчими днями ми виправимо цю помилку. Дуже перепрошую за незручності!!! Щодо Гарячої лінії - ми миттєво отримуємо від кол-центру інформацію про дзвінок. Оскільки усі звернення опрацьовуються в головному офісі, дзвінки в робочий час опрацьовуються одразу, якщо ж на вихідний - тоді ситуація власне через Гарячу лінію вирішується у понеділок зранку. Як правило якісь ситуації, що потребують оперативного з'ясування, вирішуються на заправці - керівники АЗК чи уповноважені менеджери доступні 24 години на добу.
  • Ирина на ауди 30.03.2013
    Время визита: 30.03.2013
    Всегда заправляюсь только на этой заправке. Очень позитивные люди там работают. И вообще атмосфера замечательная.