СТО Компанія "Сервіс-Центр"

СТО Компанія "Сервіс-Центр"

2.2 12 відгуків

Опис

Офіційний сервіс а\м SsangYong
Обслуговування та ремонт автомобілів всіх марок
  • Николай на Мерседес 06.06.2017
    Працював на даному сервісі. Політика там така: розвести як ***! За керівництво я промовчу, бракує слів. Тепер за майстрів- це ті люди яким треба фіри в селі ремонтувати, а не автомобілі.Вони в SsangYong погано шарять, не кажучи вже про інші автівки.Народ, я реально в "шоці" з тої багадєльні.
  • Антон на Audi 13.12.2016
    Час візиту: 9 12 2016
    Начальство собі такі ціни озвучюють, якби завтра мали закритись. Просто космічно.
  • Злий клієнт на Хюндай 01.03.2016
    Час візиту: березень 2015
    Робив ТО авто 2006р.в. перед купівлею , директор (чи то завідуючий) та майстри сказали, що придертися нема до чого, авто в стані нового. Як виявилось згодом автомобіль битий, фарбований (причому досить грубо), ходова поварена, коробка погано працює. Розвели по повній, КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
  • valery на ssang yong 24.01.2016
    Час візиту: 2013
    Відмовився від цієї "СТО" два роки тому. Замітив , що після кожного візиту до них виникала чергова неполадка з якою знову приїзжав до того ж "майстра" і попадав в "копійчину". Після зміни СТО машина перестала ламатися. Ось така "містика"...
  • віктор на ссангйонг 22.09.2014
    Час візиту: літо2014
    Маю рекстон з 2008 року обслуговуюсь на цьому сервісі з першого дня після купівлі авто і машина їздить без проблем. добрий електрик на сервісі але трошки повільний......але зробив останній ремонт хоча виглядало що треба буде міняти проводку. робить без браку. рекомендую
  • Олег на SsangYong 27.05.2014
    Час візиту: 2010
    Жахливий сервіс, з бидляцьким відношенням до клієнта. При купівлі авто SsangYong не провели повністю передпродажну підготовку. Пошкодили задню дверку під час перебування на сервісі(потім брехали, що то не вони і то так було) Відмовлялись визнавати, що в автомобілі є несправність тормозної системи( на іншому сервісі відремонтували за 100грн і по сьогоднішній день їздить)
  • Роман на Ваз2109 22.01.2014
    Час візиту: январь 2014
    за замыну щыток ы втулок в Ваз 21093 стартера - набрили 200 грн, перед тим 260 грн за замыну пыдшипника та щыток генератора, а сам генератор б/в коштуэ 200грн - быльше туди не поиду ы другим не раджу, цыни - космос.
  • Сергій на Ауді 29.10.2013
    Час візиту: осінь 2013
    Доброго дня пане Назаре Зафійовський! Я справді був у Вас та хочу Вас запевнити, що дійсно Вашими майстрами проводився ремонт (заміна) генератора та стартера за що взято завищену оплату, але на жаль документів про надані послуги Вашого автосервсу не зберіг. Тому, згадати коли точно я був на Вашому СТО не можу, а з врахуванням того що Ваша база обліку зберігає дані про надані послуги лише в межах місяця, уточнити дату мого візиту ні я ні Ви не зможемо, внаслідок цього Ваше бажання вияснити (підтвердити або спростувати даний факт) є беззмістовним. При цьому, хочу довести до Вашого відома, що документація з бухгалтерського обліку, відповідно до чинного законодавства, зберігається підприємствами та підприємцями не менше 3-ох років (за умови проведення ревізій і перевірок), або до моменту проведення таких контрольних заходів. Відсутність у Вас такої документації щераз засвідчує про недбале ставлення до своїх клієнтів та вказує на те що Ви не маєте жодного бажання вияснити це питання по суті (просто формально підходите до будь-якого негативного відгуку про Ваше СТО). При Вашому справжньому бажанні та серйозному відношенні і ставленні до Ваших клієнтів, Ви з легкістю могли би вияснити коли був даний ремонт. Якщо це так, я думаю що справа Вашої честі вияснити і вирішити дане питання та довести дану справу до логічного кінця. Тому бажаю Вам успіхів у вирішенні цієї проблеми та буду дуже вдячний Вам за це. Якщо виясните дану ситуацію, будьте ласкаві повдомте мене про результат, за що буду Вам щиро вдячний. Сергій на Ауді.
  • Сергій на АУДІ 20.10.2013
    Час візиту: осінь 2013 року
    Ціни Вас приємно здивують - АЖ ЗАШКАЛЮЮТЬ ПРИ ОПЛАТІ! До Ауді привіз стартер завірили що підходить. Поставили, завели - не підійшов. Привіз другий стартер, за другою спробою вийшло. В рахунку вказали що стартер міняли два рази. За саму тільки роботу - два рази було відкручено та закручено по 2 болти і витягнуто та вставлено фішку від стартера - оплата 600 грн. (без вартості генератора). Вони "проффессіонали" будуть робити вам любе що вони хочуть або можуть а ви платіть і стільки ж раз скільки виходить. В Ауді поміняли замок зажигання за якихось 1,5 години. За роботу - відкручено та закручено чотири болтики - оплата 170 грн. (без вартості замка зажигання). Просто обминайте цих КРАХОБОРІВ !!!!!!! А якщо не вдається - то СТО Компанія "Сервіс-Центр" для VIP-ЛОХІВ завжди вас обслужить, навіть якщо її спеціалісти не орієнтуються як це зробити, але беруться за все - під час їхньої роботи побачите на свої очі.
    Відповідь тех. координатор Назар Зафійовський 21.10.2013
    Доброго дня Сергію! Якщо Ви справді були у нас то зконтактуйте зі мною за телефоном 2454933 щоби уточнити дату Вашого візиту на нашу СТО. Згідно бази обліку протягом місяця у нас на станції не було подібного ремонту. З повагою,
  • Олег Володимирович на Авео 01.08.2013
    Час візиту: 1 серпня 2013
    Хочу взнати ціни на ремонт,але додзвонитися неможливо по т.2989440.Керівництву: лінія має бути багатоканальна або добавте пару номерів.
    Відповідь Сервіс Центр 01.08.2013
    Доброго дня! Пошук зателефонувати за тел. 2454933 завтра 2 серпня з 9:00 Назар
  • рома на шкода октавія 28.03.2013
    Час візиту: весна 2013
    Сервіс сподобався майстри професіонали якісне обслуговування
  • Ярослав на toyota camry 14.05.2012
    Час візиту: лето 2009
    Типовий львівський автосервіс - навіть якщо ти постійний клієнт - рано чи пізно спробують об'єгорити...))) Увага!!! Масло тут часто переливають вище мітки на щупі і не зливають до кінця!!! Коротше - тре їх контролювати! А краще обминати майстра Василя і його напарника. Олесь менеджер - вроді нормальний.