Читаю коментарі, і з ними погоджуюсь, раніше дійсно у них було все супер. 7 років тому робили у них паливну. Вітик відганяв 7 років, поки не прийшов час чистить форсунки, на гарячу не заводилась. Писати багато, бо проблем створили багато, опишу якомога коротко. Майстри не змогли зняти форсунки, може й справді прикипіли, зняли мотор, я дала добро, тіпа почистили, додали до ремонту суму помножить на три, від обіщаної, ладно хер з ним, перевірить важко, чи міняли те, чи інше важко, хоча мабуть буду вже після сьогоднішнього дня перевірять. Зробили паливну, авто ожило, я щаслива, легке нажимання на педаль мій Вітик летить, але не довго. Поки їхала зі сто додому. Наступний виїзд, добре що в Білу Церкву, закінчився тим, що вилився тосол, добре що спрацював датчик, йому спасибі, що у німців є мозги. Приїхала до них вже просто тік ручейок, а виявилось, що недожали зажим, після зняття мотора. Навіть не долили тосолу за гроші, хоч я просила, бо могла статись біда, Діма напівначальник сто біди лише хіхікав, бо думав що якщо я дівчина, то тупа курка, а зря. Я потихеньку доїхала до Фаворита і там купила тосол і долила 3.5 л, заодно поміняла масло, бо мені на молодіжні сказали, що масло тре замовляти, я махнула рукою і поїхала, прохані. По дорозі додому з'явився дивний звук від турбіни, почала свистіть і коли скидаю газ наче "шкварчить", їхала жваво, без проблем. Та цей звук бісив бо такого за 9 років я не чула. Почало щось тарабанить в колесі, стрьомно все ж колесо, поїхала через кілька днів на Фаворит, причину шукали довго, але знайшли, коли на молодіжні замінили пильники, то погано прикрутили защиту, вона відкрутилась і тарабанила (наче хтось в стакані тарабанів ложкою). Потратила горюче, бо не з Білої Церкви, час. В той же день поїхала на молодіжну, бо турбіна не давала мені спокою, виявилось, що начеб то відпала трубка якась скиду повітря з турбіни, так сказали. Робили діагностику турбіни не безкоштовно, коли ремонтували форсунки, сказали все ок. На наступний виїзд, через тиждень, бо зараз часто не катаюсь, закінчився за 7 км від дому тим, що спрацював датчик масла, турбіна вигнала масло. Зупинилась, почекала трохи, на щюпі масла було на мінімумі, потихеньку повернулась додому. Мотор весь в маслі, жах, таке вперше за 9 років. В наглу сказала шо без черги приїду, долила масла, і потихеньку доїхала до сто. Виявилось, що різко тутбіна зламалась, різко стерлись відводні канали масла на осі, я в шокі, знову ремонт. І то все лажа що на сайті пишуть, ремонт ціна космос, жалію що не купила нову турбіну, дуже, не ведіться на ремонт там вашу турбіну навряд чи відремонтують. Тіпа відремонтували, а інтеркулєр і патрубки, вихлопну і колєктор, який чомусь не на 4, а на 3 болти прикрутили, ніхто від масла і не думав мить. Я дуже сумніваюсь що 7 років відганяла з напіввідкритим колєктором, і дим з нього їдкий білий не валив, мотор знімали, шуруп пропав, як і зараз вале, це так помили, тільки бабки згребли. Я мусила вивчать, як працює турбіна, причини поломки, і т. д і розказувати мужикам, як треба ремонтувати. Взяли охрененні бабки за ремонт, сіла їхати, а вона їхати не хоче, давиш на педаль наче напівмертва, ще й поворотнік перестав працювати, десь вдарили авто, чи що, бо маса спала. Я в шоковому стані поїхала додому, аби тільки втікти з того сто. Як довго холоне після дороги в той день не звернула уваги, бо проблем ніколи з цим не було, відколи маю це авто. Наступного дня проїхала 100 м, повернулась додому і помітила, що довго працює охолоджувальна система, через 20 десь хв виключилась, таке також вперше, зазвичай 5 хв, ну в жару може 10 хв. Зараз знову в шокі. Що далі? НЕ ДОРУЧАЙТЕ ЇМ СВОЇ АВТО, ТАМ НЕ РЕМОНТУЮТЬ ТАМ ВБИВАЮТЬ ВАШИХ КОНИКІВ