СТО LADA Сервіс

Описание

Повний комплекс послуг :
- рихтування, фарбування ;
- комп'ютерна діагностика (легкові авто ) ;
- комп'ютерна геометрія коліс ( легкові авто ) ;
- УЗ чистка інжекторних систем ;
- оригінальні комплектуючі ;
- шиномонтаж ;
- оливи Shell.
Пн. - Пт. : 9:00 - 18:00.
Сб. 9:00 - 15:00.
  • Андрій на ДЕУ ЛАНОС 26.03.2021
    Время визита: 26.03.2021
    Хороше СТО. Майстри висококваліфіковані і привітні. Роблять на совість, оперативно. Ціни народні. Можуть дістати запчастини при потребі ,від дешевих до дорогих. Керівництво все гарно роз'яснює по роботі і пропонує кілька варіантів вирішення проблеми з машиною. Все СУПЕР !!!
  • игорь на Рено 01.02.2020
    Время визита: начало января 2020
    приезжал отполировать заднее праве крыло, приняли сразу, между заказами ( пока ждали клиента ). Как по мне - все ок, каждый знал свою роботу. цены приятные.
  • Рост на 9-ці на 2109 21.08.2017
    Время визита: 15.08.2017
    Вже 6 років обслуговуюся в них. За 6 років можу сказати, що організація праці автослюсарів доволі підупала: можна подзвонити і записатися на якусь годину, але не факт, що в цю годину машину візьмуть в роботу. Тому під час запису треба обов'язково випитати до кого вас записали і перепитати кілька разів, чи ТОЧНО ви приїдете і майстер буде готовий зайнятися машиною. Був у штаті комірник, який знав, які запчастини є, скільки що коштує .. звільнився й нема нового. Автослюсарі працюють якось ... "через нехочу" - вочевидь, мотивація недостатня. АЛЕ, але якщо роблять машину - то роблять на совість: своє реноме й роботу поважають. Тому автослюсарі - молодці. А от менеджмент якось ... занепадає. Дополнение от 28.08.2017: Відповідь на комент представника від 22.08.2017: Пане Тарасе, так до вас черги стоять! Стримування цін менеджментом в такому випадку - не мудро. Мудро було б трохи підняти ціни і взяти 4-го майстра. Бо підйомника - 4, а майстра - 3.
    Ответ Тарас 22.08.2017
    Доброго дня. Вдячні за відгук. Так, мав місце прикрий випадок з плутаниною записів і майстер взяв в роботу інше авто замість Вашого. Сталося так через відсутність світла в попередні дні і зміщення графіку. Визнаємо нашу провину і при наступному ремонті надамо вам знижку в якості вибачень. Автослюсарі, направду молодці і стараються. Однак стримування керівництвом цін на послуги робить своє - хлопці трохи незадоволені доходами. По тій же причині звільнився і комірник - в Польщі набагато вищі доходи. Але зі свого боку ми стараємося якісно обслуговувати клієнтів за адекватну вартість і втримувати співвідношення ціна/якість на приємному для вас рівні.
  • Андрій на Mitsubishi 20.07.2017
    Время визита: 17.07.2017
    17.07.2017 заїжджав на це СТО, хотів щоб підварили передню балку. Зварювальник Степан сказав що сьогодні зайнятий, варити не буде. Хотів домовитися на 19.07.2017 на якусь годину щоб бути впевненим що візьме машину в роботу, Стьопа сказав що він не може знати чи в нього будуть машини, треба підїжджати і питати. Приїхав в 19.07.2017 в 16:30 Степан сказав що варити не буде сьогодні. Важко організувати свій час? Треба до них їздити і просити щоб твою машину робили.
    Ответ Тарас 22.08.2017
    Дякуємо за відгук. Справді, останнім часом графік розписаний на кілька днів, тому сьогодні-на-сьогодні рідко коли вдається зробити. Для запису є вказані телефони. Дякуємо.
  • Ігор на Пріора 14.02.2017
    Время визита: 14 лютого 2017
    Хороший сервіс. В мене щось сильно стукали думав ходова був у трьох майстрів розводили руками приїхав на лада сервіз майстер сів проїхався впевнено сказав рульова рейка сказав що можна провести реставрацію щоб не тратитись на нову зробив усе супер. Доречі майстра звати Роман раджу звертатись!!! Із 100 балів поставлю 100 !!!
  • Александр 12.11.2015
    Звернулись з поломкою помпи, директор пообіцяв що машину подивляться після пріори, яка була на підйомнику, обіцяв зателефонувати в той же день, машину залишили на території цього ж СТО. Під кінець дня не дочекавшись дзвінка, (урвався терпець) приїхав і побачив, що майстер робить вже іншу машину, запитав як же так? А як же черга? Від директора теж внятних пояснень не отримав, казав , що та машина поломалась, а моя ніби справна))). Майстра спитав чому не взяв мою машину після пріори, то розвів руками, що він не директор(((. З таким відношенням сервіс не рекомендую нікому...
  • Александр на Lada "Kalina" 01.08.2014
    Время визита: 31 июля 2014
    Согласен с предыдущими отзывами. Быстро и качественно. По деньгам тоже нормально.
  • Анатолий на Лада Калина 1117 29.05.2013
    Время визита: май 2013
    Делал ТО 2 . Быстро, качественно.
  • Андрій на Еланта 4 04.04.2013
    Время визита: восени 2012
    Нормальний сервіс. досить дешево. беруть гроші, за то що фактично роблять, а не..... ну і вай-фай халявний - є чим занятись поки машину роблять:)