СТО ООО “ЭДЕМ-АВТО” Hyundai
Види робіт
Ремонт КПП/АКПП
Комп'ютерна діагностика
Ремонт двигуна
Балансіровка та шиномонтаж
Установка сигналізації
Автозвук
Тоніровка
Ремонт ходової
Кузовний ремонт, рихтування
Мийка та полірування
Відгуки ООО “ЭДЕМ-АВТО” Hyundai
-
Артём на SantaFe 02.08.2021Час візиту: 02.08.2020Купил новою машину в Эдем Авто. Но не кайфую а получаю исключительно негатив. Пробега 8000 на моем Санта-Фе 2020 года а в сервисе был уже 5 раз. 5 раз просто выбил с понимания зачем гарантия. Начала выпадать правая сторона бампера из под фары. Заехал говорю посмотрите может клипсу нужно поменять. Прождал час, выехала машина с такимже зазором и поцарапана зона где торчал бампер.
-
Олексій на Tucson 28.05.2021Час візиту: 11.04.21(Це доповнення до відповіді офіційного представника) 1. Залізний аргумент! Так усі клієнти Едем Авто повинні писати саме схвальні вігуки, чи не налажати з гальмівними колодками це досягнення? Аргумент гідний офіційного представника :)))) 2. Скинте реквізити оплачу вам роботу закриття люку, я на повному серйозі. Аргумент просто ще шикарніший ніж попередній, про час і деталі я і сам вказав перед не зрозуміло для чого ви це повторили. 3. ВІДПИСУЮ ТІЛЬКИ ІЗ-ЗА ЦЬОГО ПУНКТУ, про які роботи йдеться, яким чином ви їх встигли зробити за такий короткий срок без мого попереднього запису в вихідний (коли перед цим мені повідомили що авто заберу мінімум через день), ТА САМЕ ОСНОВНЕ ЧОМУ МЕНЕ ПРО ЦЕ НЕ ПОВІДОМИЛИ, та чи можемо ми з вами це перевірити, бо наскільки памятаю в сервісній компанії йшлось щось про заміну проводки (можу помилятись, бо про це згадав ваш менеджер та я частково прослухав) але на це явно потрібно більше часу , готовий приїхати до вас для перевірки (я перепитував двічі вашого менеджера про виконані роботи і про це не згадувалось ні слова і я ще перепитав саме про це, бо саме менеджер згадав про сервісну компанію, яка по його словах теж займе час). Тобто виходить сервісна заміна відбулась без вказування про це в жодному документі (ви самі це підтвердили вказавши що отримав я тільки акт робіт на діагностику), таке взагалі можливо? 4. Ні, запчастини у вас не було в наявності і було запропоновано залишити передоплату і чекати тиждень, звичайно міг і по вашій версі залишити авто вам на тиждень, але схоже хтось говрить не достовірні і правдиві речі. 5. Дивіться, є така штука логіка, отже після вашої діагностики, привід не працював як і до цього, це логічно і нормально, згодом його просто було почищено між ущільнувачів і змащено не у Вас, отже якщо він був забруднений і не закривався, яким чином він міг закритись у вас в СТО? Хмммм, ви знаєте якісь особливі методи? Вопрос знатокам (с) :D 6. це могло бути хоч 1000 гривень, де згадується питання саме ціни послуг та чи взагалі воно піднімалось? Хоча сама відпвідь орієнтується на якесь переведення теми. Отже, щоб остаточно донести думку - відгук написаний, бо за 3 роки експлуатації авто, люк відкривався маааксимум разів 20, при цьому, ваші квалівіковані робітники вказали на зношеність деталей. Що само собою викликало велику підозру і як виявилось не спроста. Надіюсь посил думок зрозумілий? А не 260 гривень, та неоплачене закритя люку (чекаю реквізити щоб оплатити закриття). Для чого ви і далі себе закопуєте своїми недолугими коментарями не зрозуміло. І дійсно дуже цікаво почути конкретику по 3 пункту. Готовий з вами це перевірити, можемо зконтактуватись в телефонному режимі та вияснити деталі ,якщо потрібно під'їду, бо все що вказане по 3 пункту схоже на відверту неправду, в кращому випадку на додаткову вашу халатність, коли вашого співробітника запитують про виконану роботу і ні в акті ні в усному режимі не озвучується ваша робота, тобто я зіткнувся з меценатами? Це просто сюр якийсь :)
-
Олексій на Tucson 22.05.2021Час візиту: 11.04.21Ситуація навіть дуже курйозна. З такими сервісами як Едем-Авто маю справу не вперше, тому впринципі і доволі типова ситуація, плюс тут вже стільки зібралось негативних відгуків що поділюсь і своїм, (а потрапив сюди першочергово, бо саме думаю де провести планове ТО на 75тис. А в Едем-Авто вже бував тож зайшов почитати і не стримався щоб не описати свою історію 😁) Отже, заклинив панорамний дах, так як це був вихідний день і не хотілось все-таки закривати його в ручну (подумав електропривід, може якісь ніжні деталі присутні, може я цим щось зламаю і тд. спойлер в ручну його закрили на СТО і більше по факту нічого не робили) подумав по дорозі заїхати до них. Подумав адекватна діагностика не буде лишня тому попросив ще глянути чи є неполадки. Сказали мінімум день, завантаженість і ТД. Ну це зрозуміло, без запису, ніяких питань. В кінці цього ж дня, коли до закриття СТО 10 хвилин дзвінок з інфою. Доблесно виявили ще сьогодні - під заміну одна пара деталей ціна питання трохи меньше 100у.о. Але звичайно ж їх немає в наявності і потрібно замовити на перед з внесенням оплати. Тут якби ніяких проблем, але цей варіант психологічного впливу з ефектом неочікуваності із сумбурною неочікуваною інфою де тебе ставлять перед фактом і просять прийняттям швидкого рішення, ми вже проходили не раз 😁 Прошу нічого не замовляти, наступний день плачу за діагностику (тобто за закритий люк руками, більше нічого не проводилось, я ще перепитав) та просто їду в інше СТО де спокійно чистять від пилу місця між ущільнювачами та змащують привід і вуаля все працює як нове. Впринципі воно й не дивно, авто тільки-тільки три роки. Загалом, типовий український сервіс, де менеджер уважно вас вивчає наскільки ти щолкаєш дзьобом при першій зустрічі і коли в діалогах ти спілкуєшся м'ягко, відразу накручує собі як успішно пройде якесь впарювання. Загалом, нічого страшного, але клієнтоорієнтованим сервісом це не назвеш.
-
Сергей на Elantra 14.03.2021Час візиту: 16.02.2021Дякую представникам автосервісу “ЭДЕМ-АВТО” Hyundai за те, що звертають увагу на відгуки і дбають про свою репутацію, але «ДАВАЙТЕ ПРОЯСНИМО»: 1. «ВІДНОСНО РОБОТИ ДАТЧИКА». НА ПИТАННЯ «ЧИ БУЛО ДТП В ПЕРЕДНІЙ ЧАСТИНІ АВТО?». ОТРИМАЛИ ВІДПОВІДЬ «БУЛО ПОШКОДЖЕННЯ ПЕРЕДНЬОГО БАМПЕРУ, БАМПЕР ПОКУСАЛИ СОБАКИ». Подія була у вересні 2019 р. і собаки його не з’їли, а погризли. Фото можу вам надіслати. Також на авто стоїть захист двигуна (встановлено 12.02.2018 на вашому СТО). Тобто собаки не могли залізти до моторного відсіку. «Дефектовку» авто робило ваше СТО (Рахунок № ЕС000052759 від 02.10.2019), а також ремонт (Акт виконаних робіт № ЕНЗ00042196 від 02.10.2019). Про це була надана інформація менеджеру під час ТО 16.02.2021. Датчик перестав працювати після здійснення ТО 16.02.2021. У МЕНЕ ПИТАННЯ до представників автосервісу “ЭДЕМ-АВТО” яким чином авто могло отримати пошкодження типу «ПЕРЕБИТИЙ ПРОВІД ДАТЧИКА» та хто винний: майстер, який робив «дефектовку» чи ремонт, чи той, який робив ТО? Якщо до відсіку двигуна доступу не було. На додаток: Страховиком та мною було заплачено кошти за ТО та ремонт, і немалі!!! 2. СКАЖІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, ЯКЩО ВИ ЗАЛИШИТЕ АВТО НА ВУЛИЦІ І ВАМ ПОШКОДЯТЬ ШИНИ, ТО ЦЕ ПОГАНІ ШИНИ ТА СЕРВІС, ЧИ НЕСПРИЯТЛИВІ УМОВИ ЗБЕРІГАННЯ АВТО? Скажу, шановна пані Елена (маркетолог) словами сервісної книжки п. 1.3 СЕРВІСНОЇ КНИЖКИ: «Гарантію на покришки (шини), встановлені на автомобілі Виробником, забезпечує Виробник шин…». Авто на повному КАСКО вже третій рік, і я не звертався до вас з подібних питань. Я чітко розумію, що це не ваше питання. Так, що не потрібно перебільшувати!!! Та скажіть мені, пані Елена (маркетолог) чи є в сервісній книжці (п. 1.7) такий не гарантійний випадок як НЕСПРИЯТЛИВІ УМОВИ ЗБЕРІГАННЯ АВТО? 3. І НА ОСТАНОК (АЛЕ Є ЩЕ ЩО ДОДАТИ): Якість виконаного ремонту не відповідає оплаченим послугам. Так відповідно до рахунку № ЕС000052759 від 02.10.2019 зазначено послугу з підготовки та фарбування капоту, яку було оплачено страховою компанією і виконано відповідно до акту виконаних робіт № ЕНЗ00042196 від 02.10.2019, але капот не був пофарбований, а лише вкритий твердим воском. Нажаль я це зрозумів лише після 6 місяців з дня ремонту (тоді коли віск було змито). Так я не зміг розгледіти якість ремонту капоту о 19:20 02 жовтня 2019 року при штучному освітленні, навіть не намагався, я ж звик довіряти людям!!! Кожний з фактів можу підтвердити завдяки фото, рахункам, актам виконаних робіт чи завдяки наявного авто. Дякую всім. Не рекомендую автосервіс “ЭДЕМ-АВТО” Hyundai! Дополнение от 23.03.2021: Шановні представники “ЭДЕМ-АВТО” Hyundai, не розумію навіщо ви це написали. Ваш представник мені телефонував 16.03.2021, і ми визначились з датою відвідування вашого сервісного центру. Можливо, вас не задовольнило відвідування сервісного центру 26.03 (ваша пропозиція), я не зміг - у мами День народження (і про це повідомив менеджера). Домовились на 27.03.2021. І звертаю вашу увагу, що саме я їду до вас,а не навпаки, у свій вихідний день, на авто, яке потрібно заправляти!!! Також, хочу висловити своє бачення деяких позицій: 1. «Кожна робота повинна бути оплачена, оскільки ми не благодійний фонд і в роботі задіяно багато ресурсів (світло, опалення, заробітна плата працівників, податки і т.д.) питання лише хто оплачує клієнт чи виробник.).» Все вірно,але клієнт - не спонсор, він також, як і ваші фахівці,працею заробляє гроші, а не віддає за послуги, які не отримав або їхню низьку якість. 2. «Після діагностики Ви визнали не гарантійний випадок і оплатили послуги.» Я двічі висловив свою думку менеджеру про неякісне надання послуг під час проведення ГАРАНТІЙНОГО ТО. Якщо б мене захотіли почути – було б достатньо одного разу. На додаток, саме ЕЛЕКТРИК ЗАРОБИВ ЦІ КОШТИ за відновлення пошкодження!!! 3. «На кожну послугу надається гарантійний термін, наприклад на лакофарбове покриття гарантія 6 місяців. Після того як виникли питання та сумніви щодо фарбування Ви маєте право та зобов’язані звернутись до сервісного центру для установлення причини (це 5 хвилин часу і безкоштовно). У разі нашої провини ми безкоштовно проведемо послуги.» Згоден на всі 100%. Я мовчав і до компанії ніяких претензій не мав до останнього відвідування вашого СТО. Вважав, що воно того не варто тому, що подряпина від кігтя собаки була лише лаку. Але ж як так? Послуга була оплачена! Я так не працюю. На додаток, цитата: «постійно інвестуємо кошти у підвищення рівня задоволенності клієнтів (… та інше). У разі нашої провини ми безкоштовно проведемо послуги.» - перевірте ЛКП капоту, якщо не пофарбоване (легко перевірити)- ПОФАРБУЙТЕ «ЗА СВІЙ РАХУНОК» та «БЕЗКОШТОВНО». До зустрічі.
-
Сергей на Hyundai Elantra 26.02.2021Час візиту: 26.02.202116.02.2021 был на гарантийном ТО-3. После ТО авто поставил на стоянку. 22.02.2021 воспользовался авто, ездил по городу и заметил, что не коректно работает датчик внешней температуры (при минусовой показывает от + 21 до + 11). Созвонился с менеджером Сергеем, объяснил ситуацию, что "косяк" после ТО. Договорились на диагностику. В результате: после 5 часов на СТО это не гарантийный случай т. к. датчик исправный, а ПЕРЕБИТ провод. Аргументы о том, что проблема после ТО не убедили менеджера. Т. е. криворукость мастеров это не гарантийный случай. Итог: 4 500 грн. за ТО-3. Ремонт косяка мастера - 993 грн. Всё таки надо читать отзывы и не посещать таки СТО. Всем удачи!
-
Сергей на Hyundai Elantra 26.02.2021Час візиту: 26.02.202116.02.2021 проходил гарантийное ТО-3. Заплатил 4 200 грн. Авто поставил на стоянку. 22.02.2021
-
Валентина на Hyndai Creta 03.11.2020Час візиту: 27.10.20Якщо 11 днів - це оперативно провели роботи, то нам нічого додати. А каталітичний аналізатор проїхав не 60 тис, а 25 тис і рік від заміни. І не пишіть тут байки на публіку. Читаючи вже попередні відгуки, розумієш, який ви сервіс та як ви дбаєте про клієнтів.
-
Валентина на Нyndai Creta 31.10.2020Час візиту: 27.10.20Шановні, гарантія на автомобіль 100 тис, або 5 років. У разі заміни деталі по гарантії гарантія на безкоштовно встановлені деталі не обмежуються пробігом, а надається до кінця гарантійної експлуатації автомобіля, тобто 100 тис,так прописано в сервісній книжц. Я заправляюся виключно паливом А-95. Ваші безпідставні рекомендації про використання палива, нижче 92 це що зараз висновок експертизи зразків палива? На Вашу думку де б ми могли знайти паливо А-80?Ви хоча б в показниках не плутались, у вас безліч версій, і жодної по суті, тобто такої, яка б де-юре вас захищала. Ще раз: готуйте ваші казки для свіженьких клієнтів, а наш обов‘язок розказати іншим, як ви працюєте з клієнтами, щоб вони не були ошукані, як ми.
-
Валентина на Creta 27.10.2020Час візиту: 27.10.20Доброго дня! Не купуйте авто Хундай в салоні з гарантією! Купила авто 26.09.2017 і зіткнулася з безвідповідальністю гарантійного сервісу даного виробника. Я проходила всі ТО згідно з регламентом, після пробігу 30 тис. і пройденого ТО авто просто аварійно зупинилося на трасі, за 800 км від домівки. Я викликала евакуатор і з наказу офіційного сервісу доставила авто до найближчого сервісного центру. Машину вивантажили в суботу і сказали чекати до вівторка, бо в них немає спеціалістів. У вівторок повторилася історія і лише мої дзвінки на гарячу лінію допомогли і мені все-таки вирізали зламаний каталізатор і віддали машину та чекати по гарантії замінну деталь. Далі після проходження ТО на 60 тис. вийшов з ладу ДРУГИЙ каталізатор і повторилося все те саме: зупинка на трасі доставлення авто на евакуаторі, але цього разу мене вже промурижили 9 робочих днів і в гарантії відмовили мотивуючи це тим, що гарантія на дану деталь закінчується на 60 тис., а нічого що деталь замінна і проїхала лише 30 тис. від заміни! Не купуйте цих авто і не ведіться на їхні гарантії, а я подаю позов в суд!!! І вони мені вернуть не лише прямі витрати, а й моральну шкоду!!!
-
Игорь на Ix 35 23.10.2020Час візиту: ПозавчераИстория с датчиком давления в шине. Заказал датчик приехал. Через два часа говорит менеджер что у меня что то с гайкой которая крепит датчик. И предлагюает оставить авто до следующего дня. Типа завгра сделают. Заплатил за разбортировку колеса уехал. Звоню через день и менеджер Антон говорит что мне перезвонят. Никто не позвонил. Набираю повторно. И он меня удивляет прям. И говорит что гайка будет через 4 дня. А еслиб я оставил машину в сервисе. Вобщем мое мнение. В салоне один пафос. Мастер ружкожопый сломал ту гайку. А я за нее еще и заплачу потом 400 гривен. И уже заплатил почти 300. Когда ничего не сделали. Руководству стоит обратить внимание.ну и подождем понедельника. Дополнение от 26.10.2020: Позвонили в понедельник. Запчасть приехала. Предложили сразу же приехать и сделать. За разбортировку колеса денег второй раз не взяли. Решение руководства. Отзывы читают и предпринимают меры. Сделали все быстро. За полчаса. Спасибо
-
Константин на IX -35 15.10.2020Час візиту: 21 августа 2020Никому и никогда не советую пользоваться услугами этой СТО. Заехал чтобы сбросили ошибку датчика давления в колесах. Машина пробыла у "мастеров" два с половиной часа и ничего не сделали, правда напечатали кучу бумажек о каких-то тестах. За это удовольствие взяли больше 500 гривен. Заехал на другую СТО (тоже фирменная HYUNDAI) - в течение 10 минут и за 50 гривен всё сделали. Так что прежде чем ехать в ЭДЕМ, крепко подумайте. Почему сам к ним поехал, хотя в Интернете преобладают негативные отзывы об этой СТО - я в Киеве был в гостях и это была ближайшая, да и ошибка пустяковая. Но оказалось, что просчитался.
-
Генадий на Santafe 15.11.2019Час візиту: 25.09.2019Та полное гавно запчастей нету.,а если есть то либо ждать то либо не оригинал по цене чуть ли не оригинала директора вопше сума вышли такое несут вопше шарашкина кантора
-
Юрий на Hyundai Elantra 09.07.2019Час візиту: Июнь 2019Оценка исключительно сервисному отделу. К отделу продаж претензий нет, по моему опыту всё на высоте. Собственно, история. Отдал машину на покраску бампера. Работы были выполнены, на первый взгляд достаточно качественно, хотя и времени потребовалось больше недели. Все бы ничего, НО по приезду домой при более тщательном осмотре авто обнаружил мелкий, но глубокий (вплоть до металла) скол ЛКП в верхней части левого крыла, а также справа на капоте + рядом с ним вертикальная царапина на фаре. Такое впечатление что уронили инструмент или что-то в этом роде. Они побили мне машину пока красили её! В двух местах! Как так можно было вообще? Естественно, в всязи с этим настоятельно не рекомендую пользоваться услугами этого сервиса.
-
Олег 08.06.2019Это последнее СТО к кому я поеду! Сегодня по рекомендации друга менял там радиатор кониционера, + заправка и все такое. Сумма вылезла + 500 грн к ранее обговоренной, но это ладно, был готов. Сидит мастер, и с умным видом начинает мне рассказыать, что двигателю у меня гаплык, там такие шумы!!!! СРОЧНО к двигателисту! ну короче все! При этом пробег 75000! масло только Корея синтетика! и не на 15 тыс. а на 10. ну и все такое в этом же роде. В итоге! Этот даун тупо забыл прикрутить защуту подкрылка около левого переднего колеса и оно давало такой шум. На мои звонки с притензией культурно был послан нахуй, Впрочем как и они мною.
-
Александр на Элантра AD 2017 28.05.2019Час візиту: 28.05.2019 14.00.Добрый день, это полный ПИПЕЦ!!! Сегодня на 14.00. приехал на гарантийную замену решётки радиатора Элантры AD 2017 г.в.. 1. снимали бампер, порвали ухо крепления бампера; 2. защиту радиатора (сеточку порвали); 3. забирал машину, обнаружил поцарапанный пластик со стороны водителя. В результате "ухо" крепления паяли, сетку заменили. Первый раз в Эдем Авто присутствовал лично, при проведении работ. Я охреневаю от Вашего квеста!!! Владельцам гарантийных Авто, и не только, советую присутствовать при проведении работ.
-
Алексей на santa fe 18.04.2019Час візиту: 17.04.2019Обслуживался постоянно пока был нормальный приёмщик Роман. На последнем ТО принимал новый (молодой). Короче, вместо запчастей оговореных, установили всё оригинал, глюк программы, попал на 5000 грн. Пытаясь показать разницу типа "после скидки" от САМОГО директора, стоимость работ увеличилась на 3000 грн (до 12,5 чел/час) это за колодки и две рулевые. Однорукий мастер и то быстрее сделает. Думали, что баран и буду смотреть ТОЛЬКО на общий счёт. На мои вопросы ответили, если не нравится, можем всё снять и поставить запчасти как оговаривали, знали что меня ждут в другом городе через 2 часа. Короче хе...ня а не СТО.
-
Александр на Ауди q7 23.08.2018Час візиту: Май 2018Хам директор или хозяин.Не знаю тот ли это салон Хуйдай на Окружной, но как раз в районе СофБорща не думаю,что их много. По работе договорились на машинах с челом пересечся на Окружной и чтоб не стоять на трассе одивленной подьехали под автосалон на 2-х машинах- служебный бус и я на Ауди и ожидали коллегу. Так патлатый чмо директор на Мерсе Гл подослал охранника- мол приватна территория и уезжайте отсюда!!! Короче, свинство еще то.Подьехал еще коллега наш слегка бесббашенный.. Короче тому хую дерику повезло тогда, что я еле успокоил коллегу.А может бы я жене и Хуйдай купил, но теперь хуй. Рекомендую всем этот сцаный автосалон игнорить, а вместо корейского говна желаю брать хотя бы Шкоды
-
Илья на accent 16.06.2017Час візиту: 13.06.2017Повне розчарування сервісом, обслуговувався більше 2 років, всім був задоволений, місяця 2 назад вирішив пройти планове ТО, заодно переобутись і вирішити головну проблему - свистить переднє ліве колесо на швидкостях <80км\год. 1)На першому ТО мене переобули, провели діагностики, замінили масло. (це було місяці 2 назад) Через рівно 2 дні, я вирішив скористатись кондиціонером і виявилось, що він дуже голосно гудить і не морозить... також помітив, що колесо як свистіло, так і свистить... 2)Відразу ж записався вдруге, звернув увагу, що свист так і залишився і потрібно відремонтувати кондиціонер... -мені провели чергову діагностику ходової, поміняли ролики кондиціонера, але змусили мене чекати години 3-4, оскільки почали заливати рідину в кондіціонер, потім виявилось що на сервісі її не достатньо, поті зливали... але то таке, я людина дуже терпелива, з усіма буває... сказали підїхати ще раз на Сервіс, коли буде рідина... ну ок думаю... але через 20 хвилин після виїзду з сервісу я чую все той самий свист!!! 3)Я їду третій раз на сервіс, 13.06... Кажу, що я вже третій раз, що в мене все так само свистить колесо і потрібно залити рідину в кондіціонер. Мені проводять ТРЕТЮ діагностику ходової за 600км пробігу (оскільки за 2 місяці машина мала експлуатувалась), кажуть, що потрібно терміново міняти підшипник і амартизатори (600 км пробігу від першого сервісу)... ну думаю фіг з вами, міняйте підшипники... поміняли... і що я чую зараз?! той самий мать його свист!!!!! якого біса мені проводили 3 діагностики, міняли купу усілякого хламу, якщо ви не здатні прибрати цей свист?! Тепер питання до сервісу -як так, що обслуговуючись виключно у вас, в мене за кілометрів 400 пробігу (між другою і третьою діагностиками) потрібно міняти передні підшипники і амортиззатори? -До майстрів взагалі доходять побажання і проблеми клієнтів? -Перший запрос в гуглі мені видав відповідь, що схожа поведінка виникає при зношених чи не якісних тормозних колодках... То як я розумію, перед вашим сервісом потрібно самому визначити, що саме не працює, а до вас прийти і сказати що саме потрібно поміняти (але на діагностику ви всеодно гроші спишете... правильно?) Підведемо підсумки: ( я 3 рази їздив на сервіс, кожний з яких мені обходився 2000+ грн, витратив загалом приблизно 13 годин свого часу, а як результат в мене так само свист в передньому лівому колесі) Дополнение от 10.07.2017: Дуже вдячний менеджменту, зі мною зізвонились і вирішили мою проблему, приємно бачити що сервіс слідкує за своєю репутацією і піклується за своїх клієнтів. Сподіваюсь це просто була невеличка локальна проблема але в будь якому разі мою проблему вичерпано і конфлік можна вважати вирішеним.
-
Дмитрий на Санта Фе 09.06.2017Час візиту: 06.06.17Постоянно обслуживаюсь на Эдем авто, так как машина на гарантии, по мимо масла и фильтров делал замену задней камеры, и "доводчика" двери. Все делают на совесть, быстро, и не дорого., а по гарантии еще и бесплатно)) гарантийные случаи не так как некоторые мозг выносят, тут все справедливо. По сравнению с другой станцией Хундай (не буду называть) Эдем всегда радовал четкостью, и доступной ценой. И главное отношение к людям, так как отношение к клиенту очень внимательное, это не может не принести свой плюс. Всем смело рекомендую не боятся официальных сервисов, и не платить в гаражах те же деньги и не получать адекватного сервиса и отношение как к личности.. .
-
Юлия на Hyundai 08.06.2017Час візиту: 02.06.2017Уже несколько лет обслуживалось только здесь! Всегда довольна сервисом, качеством и скоростью выполнения работ за адекватные деньги! Особая благодарность всегда приветливым и толковым сотрудникам сто!
VIP-оголошення