СТО АВТОКЛИНИКА
Комфорт з СТО АВТОКЛИНИКА
Опис
Сеть автоцентров «AUTOKLINIKA» – целый комплекс по ремонту и обслуживанию Вашего автомобиля.
Марки авто
Acura
Geely
Audi
BMW
Cadillac
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Daewoo
Dodge
Ford
Great Wall
Honda
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Land Rover
Lexus
Dacia
Mazda
Mercedes
MINI
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Pontiac
Porsche
Renault
Rover
Saab
Skoda
Smart
Subaru
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo
ВАЗ
ГАЗ
ЗАЗ
УАЗ
FIAT
SEAT
SsangYong
DAF
MAN
Daihatsu
ISUZU
МАЗ
Chana
КАМАЗ
Landmark
Tata
Foton
BYD
DADI
GROZ
ЗИЛ
Bentley
Lamborghini
JAC
Samand
Lifan
Iveco
Спецтехника
Range Rover
Scania
Богдан
GMC
Lincoln
Saturn
Alfa Romeo
Lancia
Koegel
SAF
BPW
FAV
Эталон
FAW
Lohr
Eberspacher
WABCO
BUICK
КрАЗ
Avia
Aston Martin
Ferrari
Maserati
Rolls Royse
MG
ИЖ
ПАЗ
ROR
Scion
Freightliner
Peterbilt
Mack
Dongfeng
BAW
БелАЗ
УРАЛ
Oldsmobile
Mercury
Eagle
Plymouth
Saipa
ATAMAN
Lada
Yamaha
Maybach
Neoplan
AMG
BRABUS
LORINSER
CARLSSON
McLaren
SHAANXI
SHACMAN
Ravon
ТагАЗ
Haval
Види робіт
Ремонт РКПП
Заміна помпи
Капітальний ремонт двигуна
Установка ГБО 2 покоління
Заміна масла та технічних рідин
Передпокупний огляд
Установка ГБО
Ремонт КПП/АКПП
Комп'ютерна діагностика
Діагностика гальмівної системи
Ремонт дизельних двигунів
Ремонт рульового управління
Діагностика лакофарбового покриття
Ремонт рульових рейок
Діагностика підвіски
Автозапчастини
Заміна рідини зчеплення
Заміна підшипника ступиці
Ремонт стартерів
Ремонт двигуна
Діагностика паливної системи
Регулювання редуктора ГБО
Замір компресії бензинового двигуна
Установка ГБО 5 покоління
Ремонт опори двигуна
Заміна повітряного фільтра
Ремонт редукторів
Діагностика паливної апаратури дизельних двигунів
Заміна рульових наконечників поздовжньої тяги рульового керування
Заміна термостату
Заміна натяжного ролика генератора
Ремонт ГБЦ
Ремонт ГБЦ
Заміна ступичного підшипника
Заміна зчеплення
Заміна сайлентблоків
Ремонт ГБО
Заміна паливного фільтра
Слюсарний ремонт
Діагностика двигуна
Ремонт КПП
Ремонт системи охолодження
Продаж автоаксесуарів
Заміна фільтрів
Автоелектрика
Регулювання ГБО
Діагностика ГБО 4 покоління
Продаж ГБО
Регулювання клапанів
Встановлення захисту двигуна
Діагностика кондіціонерів
Розвал-сходження
Ремонт паливної системи
Ремонт підвіски
Заміна гальмівного диска
Передпродажна підготовка
Ремонт гальмівної системи
Заміна рульових наконечників поперечної тяги рульового керування
Ремонт ходової
Ремонт опори передньої стійки
Ремонт електронних систем
Ремонт генераторів
Ремонт глушників
Заміна підвісного підшипника
Ремонт обігрівачів
3D розвал-сходження
Заміна салонного фільтра
Ремонт поршневої групи двигуна
Ремонт ТНВД
Заміна направляючих гальмівного супорту
Діагностика електрообладнання
Діагностика ходової
Планове ТО
Заміна масляного фільтра
Повна заміна масла в АКПП
Продаж газових редукторів
Продаж мастильних матеріалів
Установка ГБО 4 покоління
Дрібний ремонт
Заміна ременя ГРМ
Ремонт гальмівного супорту
Заміна розхідників (свічки, колодки)
Діагностика ГБО
Діагностика інжектора
Ремонт насосу ГУР
Ремонт рульових тяг та наконечників
Заміна педалі зчеплення
Заміна та ремонт кермових рейок
Заміна гальмівної рідини
Регулювання фар
Продаж запчастин на стартери та генератори
Ремонт електрообладнання
Експрес заміна масла
Відгуки АВТОКЛИНИКА
-
Константин на SOUIST LIONCEL 05.10.2022Час візиту: 01-03.10.2022Угробили машину за мои же деньги! Это СТО надо обходить десятой дорогой, если не хотите получить вместо ремонта вагон проблем и неработающее авто! Пользовался этим СТО в течение 15 лет. За эти годы сменилось несколько названий и владельцев, но коллектив практически не менялся, там работали классные специалисты, все ремонты и обслуживание авто проводились с высоким качеством. И вот возникла необходимость замены передних тормозных дисков, колодок и подшипников. Заказал из Киева и оплатил эти запчасти и, как всегда, обратился сюда. Обычно эти работы выполнялись за 2-3 часа. Но не в этот раз. Новый механик Женя вместо того, чтобы выпрессовать при съеме ШРУС, выбивал его кувалдой. В результате чего была смята и разбита половина резьбы и смято отверстие под шплинт, в результате чего гайку крепления ступицы колеса невозможно зашплинтовать. Шикарный совет механика – периодически снимать колесо и проверять затяжку гайки!!! На СТО отсутствует оборудование для данного вида работ, механик возил запчасти на другое предприятие для выполнения этих работ. В результате машина была в ремонте с 9 утра субботы до 17 часов понедельника. За эти работы было уплачено 3100 грн. Результат ремонта: При подъезде к дому появилась вибрация и биение руля, при постановке машины на стоянку возник скрежет и машина остановилась. Дальше пришлось толкать руками. При осмотре специалистами другого СТО – ШРУС признан негодным и подлежит замене. Стоимость ШРУС для моей модели авто 2600 грн. и есть только в Киеве, значит надо ждать еще несколько дней!
VIP-оголошення