Дуже прикро, що з Вами трапилась така ситуація. Я дуже перепрошую за цей випадок. Хочу повідомити, що за результатами Вашого звернення проведено перевірку - ДП відповідає ДСТУ. Якщо Ви зазначите свою електронну адресу - зможу надіслати Вам примірник. Хочу також зазначити, що на підставі описаного Вами випадку наші фахівці з відділу контролю якості сформували роз'яснення та поради щодо особливостей експлуатації автомобілів з дизельними двигунами:
Дизельне пальне є сумішшю парафінових, нафтенових і ароматичних вуглеводнів. Сучасні зимові ДП на європейських заводах виробляють на тих самих технологічних лініях, що й літні. Відмінність полягає лише в тому, що в зимовий дизель додають спеціальні диспергуючі присадки, які подрібнюють кристали парафінів і не дають їм злипатися. Кристали подрібнюються до розмірів цілком достатніх для того, щоб проходити через паливні фільтри.
Однак у процесі пониження температури (нижче-15оС) , й особливо при досягненні її порогового значення (-20оС для звичайного зимового ДП згідно з українськими ДСТУ) в’язкість дизельного палива збільшується, дрібні кристали парафіну скупчуються і в результаті забивають паливні фільтри та запобіжні сіточки, осідають в каналах паливопроводів, паралізуючи роботу двигуна.
З огляду на такі фізико-хімічні властивості, взимку дуже важливе значення має будова системи подачі палива автомобіля. Чим тонші паливні трубки, тим швидше кристали парафіну їх забивають. Особливо, якщо автомобіль не був належним чином підготовлений до сезону холодів. Зокрема, напередодні зимового періоду усім власникам дизельних авто рекомендовано замінити оливу та паливний фільтр, а потім регулярно слідкувати за наявністю конденсату у відстійнику та зливати його. Адже з часом у баку автомобіля накопичується деяка кількість води. Відбувається це внаслідок утворення конденсату при перепадах добових температур. Узимку вода, що потрапила в паливопровід і фільтри, крижаніє й перекриває надходження палива.
До того ж, якщо автомобіль тривалий час знаходиться на вулиці, то на нього впливає не тільки температура повітря, а й вологість повітря, вітер тощо. Відповідно так звана температура комфортності, в якій ви заводите автомобіль, може бути на кілька градусів нижчою, ніж показує термометр чи бортовий комп’ютер. Так само при русі автомобіля по трасі реальна температура охолодження його деталей є нижчою від температури повітря надворі. Ці нюанси також потрібно враховувати водіям.
Зрештою, щоб повністю убезпечити себе від температурних сюрпризів узимку, достатньо заправлятися арктичним дизельним пальним, температура морозостійкості якого сягає -32оС. Арктичне ДП Pulls Diesel Арктика продається нині більш як на 200 АЗК «ОККО». Якщо поряд немає заправки з Pulls Diesel Арктика, фахівці рекомендують вже при -15°С додавати спеціальні присадки.