Добавить автосервис

СТО Бош Авто Сервіс "112 Україна"

Фото СТО Бош Авто Сервіс "112 Україна"
Фото СТО Бош Авто Сервіс "112 Україна"
Заказать VIP-размещение
Средняя оценка 3.5 по 76 отзывам
Заказать VIP-размещение

Адрес: Львів, вул. Ак. Підстригача, 6

Телефон: +38(067)224-42-48, (032)297-01-07

Веб-сайт: https://boschservice.lviv.ua/

Проложить маршрут

Виды работ для всех марок:

Описание

Бош Авто Сервіс є професіоналом у вдосконаленні і перетворенні вашого автомобіля.
Звичайно, ви завжди можете розраховувати на професійну консультацію, високопрофесійнийний ремонт і регулярне технічне обслуговування.

Працюємо Пн.-Пт. з 9.00 до 18.00

Наші послуги:

Автоелектрик: Комп’ютерна діагностика | Усунення несправностей електросистеми| Регулювання фар Обслуговування акумуляторів | Встановлення додаткового електричного обладнання

Ремонт Ходової: Діагностика ходової | Ремонт ходової | Геометрія коліс | Шиномонтаж

Технічне обслуговування: Заміна масла | Заміна фільтрів | Перевірка та заміна свічок | Сезонний догляд: Заміна ременів двигуна | Обов’язковий технічний контроль | Заправка і ремонт кондиціонерів

Кузовний цех: Рихтування авто | Авторобот | Видалення вм’ятин без фарбування | Фарбування авто | Полірування авто | Ремонт бамперів

Ремонт двигуна: Частковий ремонт | Капітальний ремонт | Заміна ГРМ

Магазин автозапчастин, гарантійне обслуговування автозапчастин BOSCH

Супутні сервіси: Автомийка | Автострахування | Стоянка |

Другой город? Заметили ошибку в описании? Сообщите, исправим!

Другой город? Заметили ошибку в описании? Сообщите, исправим!

Отзывы к Бош Авто Сервіс "112 Україна"

  • 02.08.2018 Андрій на Nissan Primastar
    Время визита: 17.07.18


    Проблема з счепленням.
    Знайшов цей сервіс в інтернеті. Попередньо записався на діагностику. За день отримав смс з нагадуванням про час і день.
    Спілкувався з менеджером Гнатом.
    Від початку звернення до кінцевого результату не відчував якогось браку інформації. Все було зроблено вчасно, крім того отримав фото деталі в процесі ремонту, яка саме викликала поломку.

    Дякую менеджеру Гнату і майстру Володі.

    02.08.2018 ответ автосервиса (Маркіян (гендиректор))

    Андрію, дякуємо за хороші відгуки! Раді були допомогти!Хлопцям Вашу подяку передав ;)
  • 24.07.2018 Макс на Mitsubishi Galant
    Время визита: Зима 2018

    Нажаль не існує таких слів подяки якими б я міг віддячити хлопцям.
    Маю Галант 2001 р. Була складна для діагностики поломка. Чомусь зникла іскра. З листопада і цілу зиму катав машину по сервісах які запевняли що всьо зрнмонтують. По факту куча грошей на евакуатори і не потрібні запчастини. Декілька відомих у Львові людей і по сумісництву моїх знайомих порадили мені Бош 112.
    Я знаю що хлопці не дуже з великим захватом брались за моє авто адже діагностувати старого японця це жесть. Але все ж обговоривши всі деталії взялися до роботи. Через тиждень тяжких боїв все ж виявилось що винен блок керування двигуном.
    Щиро вдячний за не байдужість і професійний підхід до роботи. Окрема подяка менеджеру Гнату з яким ми обговорювали всі нюанси навіть у неділю. Також подяка майстру який ремонтував авто. Нажаль не пам'ятаю імені.
    Ну а про те що дорого і т.д. Дивіться самі. Якість завжди дорожча від халтури. Я теж хотів дуже зекономити. В результаті +- 8.000 грн. на вітер. А міг би вкластися в 7.000 з запчастинами маслом і заміною.
    Кароч Бош 112 не дарма кажуть що ви найкращі!! Так тримати!!!

    02.08.2018 ответ автосервиса (Маркіян (гендиректор))

    Макс, нашим хлопцям дуже приємно було, коли передав Ваш відгук їм. Сказали, що саме заради таких емоцій і приємно працювати!Будемо завжди раді допомогти, коли буде така необхідність!
  • 15.06.2018 Анатолій на Fiat Doblo
    Время визита: 15 червня 2018

    На даному сервісі робили рихтування крила, після незначного ДТП (по страхівці). Коли оцінювали і виставляли рахунок, домовлялись за певний об"єм робіт, коли приїхали забирати машину, виявилось що роботи виконані не повністю, на томість зробили те що майстрів не просили. Крило помалювали, не знімаючи, чим замазали в фарбу бампер і інші гумові елементи автомобіля, в фарбі пісок (таке враження що фарбували на вулиці). Коли у пана Юрія (головний на малярній дільниці) попросив пояснити що це таке, і чому так зробили машину, мені росказали що я не компетентин їхній величі ставити такі питання, вони там бачите ТЕСЛИ роблять, тому те що так на швидкоруч зробили, це так треба. Закінчилась наша розмова, тим, що виявилось і машина в мене в жахливому стані, і що я взагалі хочу.
    Тому, вирішуйте самі, можливо на моїй машині хтось вчився, можливо Вони і тесли так роблять, але звертатись до них за даним видом ремонтних робіт я Вам не раджу.

  • 14.06.2018 Любомир на DAEWOO LANOS
    Время визита: 14.06.2018

    Після невеличкого ДТП система кондиціювання стала жити своїм життям, то вентилятор не працював, то взагалі на вмикався кондиціонер то запобіжники горіли. Порад від "майстрів" наслухався - не знав з чого починати. Загнав на Бош, кілька годин - і все працює як годинник. Приємно, що майстер при ремонті кондиціонера відмітив нестабільну роботу двигуна на холостих обертах,я і сам це знав, але постійно відкладав ремонт на "потім". Так що вирішив зразу дві проблеми. Звичайно ще треба деякий час поїздити, чи все буде і далі добре,але наразі в мене думка, що для робіт де дійсно потрібні спеціалісти - саме той сервіс.

  • 13.06.2018 Іван Іванович на VW
    Время визита: 2017

    Було 2 поблеми, тому порекомендували звернутись саме сюди:
    1. втрата потужності двигуна, великий розхід пали
    2. не працював кондюк
    По першому питанню зробили діагностику, виявили несправність роботи лямбди-зонда, відразу повідомили ціну заміни на нову (ціна була реально завищена). Як потім виявили в іншій майстерні - проводка до другої лямбди була просто обірвана, але такими дрібницями супермайстри Бош-Сервісу не переймались.
    По другому питанню - перевірили тиск в системі кондиціонування, тиску небуло. Відразу повідомили, що потрібно міняти компресор, знов ж таки не розібравшись та не вникаючи у суть проблеми. Як виявилось в іншій майстерні - вся проблема була в сальнику компресора.
    Висновок наступний: на професіоналів не попадав, бабкі здирають як за роботу преміум-класу. Майстри доморощені. Шарашкіна контора під модним брендом. Не рекомендую.
    Для керівництва: може людям треба гроші нормальні платити, тоді і профі прийдуть на роботу, а не зброд всякій.
    Стосовно ставлення персоналу на рецепції, то склалось таке враження, що я їх відриваю від роботи, і "накой болт" я взагалі сюди приїхав..

  • 19.04.2018 Роман на Nissan Maksima
    Время визита: 15.04.2018 року

    Сервіс ззовні гарний, по факту - вміють хіба добре виставляти рахунки на оплату і займатися "окозамилюванням" клієнтів.
    Був чотири рази, два з яких потребують повторного візиту...
    останній раз чистили дросельну заслінку (робили годину - максимум півтори), рахунок на 600 грн, машина їздить гірше,ніждо ремонту....підозріваю Не чистили взагалі,а робили видимість.
    Менеджери в авто розбираються поверхово, головне -оплатити!
    Не "ходіть" туди - "не кожна цукерка в гарній обгортці смачна"....це точно про Бош 112 Україна.

    26.04.2018 ответ автосервиса (Маркіян (гендиректор))

    Романе, дякую що знайшли можливість приїхати ще раз. Так, можливо попередній раз чистка дросельної заслінки, яку ми провели на Ваше прохання, не дала бажаного результату, оскільки симптомів перегазовування машина тоді не проявляла. Останнього ж разу нарешті в нас на сервісі машина їх проявила і нам вдалося "вловити" несправність, яка була пов'язана з круїз-контролем.Сподіваюся тепер проблема вирішена і ваше авто надалі буде радувати Вас комфортною їздою.
  • 25.01.2018 Олексій на AVEO
    Время визита: Осінь 2017

    Два рази користувався послугами цього автосервісу і можу представити два абсолютно полярні (як це не дивно звучить) відгуки... Перший раз була проблема на початку осені - висвічувало "check engine" і двигун працював ривками. На сервісі провели діагностику, виявили проблему з високовольтними дротами, десь пробивало на корпус. Замінили дроти, ще до того поставив БОШівський новий акумулятор (старий був вже на останньому подиху), все чудово. Після цього проблем з машиною не було, велике вам дякую.
    Другий раз відвідування БОШ автосервісу мало взагалі вийти трівіальне - я міняв літню гуму на зимову, десь в кінці листопада. Заміна була доволі проста - зняли колеса на литих дисках і поставили колеса із зимовою гумою на звичайних стальних дисках, попередньо зробивши балансування. Ніби проста операція на перший погляд, але не так сталося, як гадалося. Забігаючи наперед, скажу що майстер, коли ставив стальні диски, не зняв з осей накладні пластикові кільця від литих дисків, причому лише з лівої сторони. З правої зняв, а з лівої чомусь ні. Просто надів колеса та затянув гайки, розчавлюючи ці самі кільця, ну і зрозуміло, що гайки з лівої сторони нормально не були дотянуті, враховуючи ці несподівані "прокладки". І про це я дізнався лише згодом. Дякуючи Богові, після заміни колес, я не дуже багато їздив і з не великою швидкістю, лише інколи по місту. Але довелося якось їхати по кільцевій і дав троха газу до 100 км/год і почалася сильна вібрація та гуркіт з лівої сторони. Заїхав одразу на Шипшину на Городоцькій (була по дорозі). Там на шиномонтажі як зняли колеса - просто випали в осад, питають: "А де і хто вам колеса ставив???!!!" Кажу, на БОШ сервісі... Так що висновки робіть самі. (Як там у фільмі: "Дякую, що живий...")

  • 25.01.2018 Сергій на WV

    Відгук стосується коментаря Олега на Mazda.
    Увага! Я НЕ Є КЛІЄНТОМ БОШ СЕРВІСУ

    Я знайомий з автором попереднього коментаря. Всі ми, його співробітники, з цікавістю спостерігали за цією "ремонтною епопеєю". У нас в колективі кілька людей користувалися послугами цього автосервісу, при чому були й позитивні відгуки. І тому я зробив висновок, що якість і швидкість роботи залежить від того, коли проводиш оплату робіт.

    На рахунок пошуку бампера: наскільки мені відомо, Олег за два дні знайшов НОВИЙ ОРИГІНАЛЬНИЙ бампер на офіційному Мазда Сервісі за нижчу ціну, ніж йому пропонувався ремонтниками: БУшний, в ненайкращому стані, пошуки якого тривали близько двох місяців. І ще я зацінив метод відламати кріплення в бампері, який підлягав заміні, коли власник просить повернути його після ремонту.
    На рахунок кришок парктроніка - це як так ви виясняли хто їх купує? Вам страховий випадок ремонтувати, ви й робили оцінку цього випадку, вам страхова закинула "капусту".. Щось тут не сумісне виясняння, коли вже прийнялися здавати авто.
    Вода в багажнику - це окрема тема - не надто суттєва, але як на мене, - неприємно. Може майстер і спішив, як Ви кажете, зробити авто і якнайшвидше віддати, але тоді виникає думка - може і фарбувати теж спішив... Так можна і грунтовку в спішці пропустити.
    На мою думку, свої косяки треба аналізувати щоб більше не повторилися, а не виправдовуватися заради рейтингу.

    І основне - КОРИСНА ПОРАДА для читачів: я теж проводив ремонт свого авто після ДТП (праве крило фара підкрильник решотка радіатора колесо геометрія іже снім) у офіційного дилера ПО СТРАХОВІЙ. Мені зробили це за 4 дні. Тому: ЗАВЖДИ БЕРІТЬ ГОТІВКУ ВІД СТРАХОВОЇ І ОПЛАЧУЙТЕ ВКІНЦІ ПІСЛЯПРИЙОМУ РОБІТ.
    Якість має бути, особливо, коли твій транспорт - то батискаф. Тиск, як-не-як.

    26.01.2018 ответ автосервиса (Маркіян (гендиректор))

    Сергію, свою позицію ми виклали в коментарях до відгуку п. Олега, на який ви посилаєтеся. Ще раз повторюся: ми розуміємо, що відбулося певне непорозуміння і ситуація яка склалася є доволі прикрою для обох сторін, за що зі своєї сторони хочемо ще раз вибачитися. Можу Вас запевнити, що ми зробили відповідні висновки і завжди готові виправити наші "косяки", якщо такі виникають (а без них, на жаль, не можлива жодна робота в світі).Якщо ж п.Олега (чи будь-кого іншого) турбують ще якісь питання, він завжди може напряму звернутися до мене: http://boschservice.lviv.ua/contact_management/. Я буду радий оперативно допомогти у вирішенні будь-яких питань, пов'язаних з роботою нашого сервісу.
  • 19.01.2018 Олег на Mazda
    Время визита: Жовтень 2017- Січень 2018

    Не порекомендую цей сервіс навіть ворогу. Коли проходив автоекспертизу на цьому сервісі перше враження було не погане, обіцянки щодо швидкого пошуку деталей та виконанню робіт були обнадійливими. Як тільки їм стахова перерахувала гроші приблизно за тиждень з сервісу подзвонили що дістали бампер але з невеличким нюансом, а саме - виріз під фаркоп, якого в мене немає. Я домовився щоб прийти подивитись на бампер який вони дістали на заміну мого пошкодженого,оглянувши його я відразу пошкодував що зв'язався з цим сервісом, бампер був в гіршому стані ніж мій. Обіцяли шукати кращий, пошуки тривали 2 місяця аж поки я сам дістав бампер буквально за дві доби. Вже нібито було все для роботи, робили машину цілих два тиждня хоча на початку обіцяли зробити набагато скорше, пошкодження були не значні (бампер підлягав заміні та помалювати в колір машини, підсилювач бампера - замінити, кришка багажника - витягнути і помалювати, та підвитягнути панель багажника). При здачі авто я знайшов суттєвий косяк, який не можна не побачити - це не встановлена заглушка-тримач парктроніка. Таке враження, що начальник не оглянув машину перед тим як її віддавати клієнту або думав, що так пройде.... Щодо зборки машини також не дуже задоволений, бо ставили заглушки (защолки) не рідні і ще на днях замітив, що щось відламане літає під обшивкою кришки багажнника. Також, на прийомці я замітив, що після їхніх робіт багажник був залитий водою (під запаскою, та додатковими двома секціями під інструменти чи т.п.), це вони так полірували кришку багажника чи інші проводили роботи, я не знаю але могли б поприбирати за собою, я вже не говорю про те що, взагалі, чого там мала вода потрапити.
    Щодо самої покраски і того як зробили авто - то є не погано, але це все що я перечислив зверху - перекреслюе ту всю роботу яка є добре зроблена. Перш ніж скористатись їхнім сервісом - пошукайте альтернативи, а якщо альтернативи немає - тоді будьте уважними і не розраховуйте на високу якість.

    24.01.2018 ответ автосервиса (Маркіян (гендиректор))

    Олег, проаналізували Ваш відгук і дозвольте нам залишити наші коментарі до нього:
  • 27.12.2017 Юрій на suzuki
    Время визита: грудень 2016

    Звернувся у цей сервій, а саме за послугами "малярного цеху". (авто suzuki vitara 2016). Рихтували мені тут кришку багажника і бампер. Ось пройшов рік і вирішив я написати своє враження про сервіс. Почну з мінусів. Нюанс перший: коли накидували клему на акамулятор то не закріпили її, як результат через кілька днів машина вночі дико вила і сигналила, контакт постійно пропадав, добре що електроніка не згоріла. Нюанс другий і основний: фарба на канті кришки одразу почала потроху злазити, через півроку злізло десь 40см фарби на канті. Внизу фарба почала вспучуватися і відлущуватися, а під нею іржа (це за рік). Висновок - якість такого ремонту дуже низька. Я розраховував хочаби 5 років поїздити, а вже за рік прийдеться все переробляти (точно не на цьому сервісі).
    Тепер плюси: бампер поклеїли добре і пофарбували добре. Пофарбували навіть в тому місці де в інших сервісах сказали що "таке не фарбується і такої фарби не буває". Вся робота і матеріали коштують дешево, дешевше хіба на гаражах. Зробили все досить швидко.

    28.12.2017 ответ автосервиса (Маркіян (гендиректор))

    Юрій, погоджуюся з Вами, що з кришкою такого не мало б відбуватися. Це вперше в нас звернення з такою проблемою. Враховуючи, що причин чому полізла фарба може бути кілька, то я б просив Вас під'їхати, щоб ми могли оглянути кришку вашого авто і прийняти спільне рішення як правильно поступити в цій ситуації.Також хотів нагадати, що на наші роботи завжди надаємо гарантію, тому якщо проблема з нашої сторони, то ми її виправимо в обумовлені гарантійні строки.
  • 27.12.2017 Юрій на SKODA FABIA
    Время визита: 27.12.2017

    Жодного разу за браком часу не писав відгуки на послуги, але сьогодні вирішив написати, тому що результат роботи перевищив мої очікування. Записався на 28.12.2017 на діагностику та усунення неполадки ABS. Сьогодні, 27.12.2017 заздалегідь мені задзвонили з офісу «БОШ АВТО СЕРВІС «112 Україна»» та на день раніше чемно запросили на 14:00, я погодився. Після швидкого оформлення в офісі документу на обслуговування направили в бокс №3 до автоелектрика Володимира Кісельова. Пан Володимир виявився спеціалістом «від Бога», надзвичайно швидко та професійно виявив несправність, яку на іншій СТО виявляли та усували три дні по 2-3 години, не враховуючи часу очікування на початок обслуговування. На іншій СТО помилково визначили несправність датчика, на який я даремно потратив немалу суму. Пан Володимир, якого колеги по роботі ввічливо називають «дядя Володя», без метушні, виявив у важкодоступному місці обрив проводу до датчика, а також швидко відновив зв'язок і вже за годину від початку роботи після кінцевої комп’ютерної діагностики мій автомобіль після довгих поневірянь на іншій СТО відновив робочий стан. Треба відмітити, що я постійно був присутній при роботі і не чув від Майстра Володимира (з великої букви) бурчання, яке я чув від «майстра» на іншій СТО: «що ви постійно дивитесь мені під руки». Дуже задоволений результатом роботи Майстра Володимира, яка до того ж була виконана за адекватну ціну.
    На цю СТО я записався, тому що згадав, що 25 вересня 2017 р. користувався послугами кузовного цеху «БОШ АВТО СЕРВІС «112 Україна»» за порадою мого колеги. Тоді, пан Юрій, керівник цеху малярки, при огляді пошкоджень авто професійно, по діловому пояснив особливості роботи, озвучив ціну (адекватну) та запропонував термін роботи, який був на добу виконаний раніше запланованого терміну. Результат роботи був бездоганний, остаточна ціна виявилась на (4-5) % нижчою від попередньо узгодженої. Браво!

    28.12.2017 ответ автосервиса (Маркіян (гендиректор))

    Юрій, дякуємо за Ваш відгук! Будемо і надалі старатися мінімум на 100% виправдовувати Ваші очікування! ;)
  • 24.12.2017 Петро на VW passat b5.5
    Время визита: 18.12.2017

    Користувався даним СТО перший і останній раз, повівся на хороші відгуки у них на сайті. Клинив замок водійської двері потрібна була заміна. Замок купив сам (новий і робочий). Приїхав на 9год і направили в 3-ій бокс до майстра Владислава. Майстер сказав прийти через 2,5год все беде готово. Прийшовши у вказаний час "майстер" роботу закінчив машина чекала біля боксу. Перевіривши двері я виявив неприлягання обшивки дверей близько 1см, що я показав "майстру". Для виправлення цього "майстер" дав ключі і попросив заїхати в бокс. Сівши в машину виявилось, що двері взагалі не закриваються, про що я сказав "майстру". Майстру довелось ще раз розбирати двері і ще раз ставити замок. Зробив це він швидко. Після чого я покинув сервіс оплативши роботу. По дорозі до дому виявив, що не працює високочастотний динамік. Довелось вдома самому знімати обшивку з дверей і перевірити вчому справа. Виявилось що в поспішаючи віддати машину "майстер" забув приєднити контакти динаміка в результаті чого контакти потрапили під внутрішню карту дверей і були затиснуті нею. Також в спішці було зламано кріплення тросіка від замка до внутрішньої ручки (правда не повністю і тросік тримається). Також вигнув контакти сигнальної лампи відкривання дверей.
    Тому загальна оцінка в одну зірку дуже завелика оцінка.

    25.12.2017 ответ автосервиса (Маркіян (гендиректор))

    Петро, дякую, що вказали на проблему, з якою ви стикнулися. Прикро, що така ситуація взагалі трапилася і вона зіпсувала ваше враження про весь сервіс. Можу Вас запевнити, що з майстром буде проведена розмова, причини таких недоробок постараємося виявити і усунути. Від себе обіцяю, що постраюся Вас особисто повідомити про результат розгяляду ваших зауважень.
  • 10.12.2017 Михайло на Рено
    Время визита: 06,12,2017

    Доброго дня !!!!!В мене на рено сценік 2 не відкривається багажник!!!!!Робив діагностику сказали що щось з блоком (напевно комутаційним) і сказали міняти його !!!Можна обійтися без заміни блоку?Або зробити окрему кнопку відкривання багажника7

    11.12.2017 ответ автосервиса (Маркіян (гендиректор))

    Доброго дня, Михайло!Для того, щоб дати вам однозначну відповідь нашому діагносту потрібно зробити власну діагностику та оглянути комплектацію авто. Тоді зможемо запропонувати Вам можливі варіанти вирішення цієї проблеми. Зателефонуйте, будь ласка, у Стіл Замовлень ( 0322970107, 0672244248 ) - там наші менеджери можуть записати Вас до одного з наших діагностів.Будемо раді допомогти!
  • 06.12.2017 Сергій на Ford Fusion
    Время визита: 05.12.2017

    Доброго дня, робив заміну реміня ГРМ, та геометрію коліс , усе зробили добре та якісно! Привітний колектив, адекватні ціни, хороша якість запчастин та робіт, я задоволений, дякую!

    07.12.2017 ответ автосервиса (Маркіян (генеральний директор))

    Сергій, раді були бути у нагоді! І дякуємо за відгук! ;)
  • 10.11.2017 Володимир на форд
    Время визита: осінь 2017

    На сервісі працюють некомпетернні люди.
    Молодий "зелений" пацан, який косячить. Старий напівсліпий дідок, якому хіба москвичі крутити.

    Не робіть моїх помилок - не їдьте туда.

    Дополнение от 15.11.2017:
    Проводили заміну масла, фільтрів, свічок, обслуговування кондиціонера. Пробіг 110 тис.

    Після заміни масла не вдалось завести автомобіль з першого разу (раніше заводився без проблем). При пуску був дивний хрускіт і двигун заглох. Мене це налякало, але "майстер" сказав спробувати ще. Старт двигуна був дуууже важким.

    При пуску на наступний день двигун почав стукати. Привіз машину ще раз і залишив розбиратись в причині. Подзвонили мені через півдня, сказали що наміряли компресію в 3 атм. в одному з циліндрів. Було дивно таке чути, бо змін в динаміці розгону не було. Повторно міряли при мені і наміряли 6,5 атм. Пане Маркіян, як таке можливо?

    Озвучили мені, що проблема з клапанами і треба знімати "голову" шоб побачити в чому проблема. Ціну озвучили від 5 000 грн лише за роботу (зняти-поставити) без запчастин. Розбирати не погодився, бо були сумніви в кваліфікації людей, які проводили роботи. Деякі з речей, які вони говорили, неможливі за законами фізики.

    Поїхав на інший сервіс міряти компресію і "о чудо!" - рівна по усіх циліндрах.

    Пізніше побачив, що двигун почав "їсти" масло. Раніше від заміни до заміни не доливав ні грама, а після відвідин Бош-сервіс прийшлось доливати 450-500 грам на 1000 км.

    Підозрюю, що при заміні свічок щось впало в циліндр (гайка, пісок). "Чудо майстер" вирішив не признаватись і при пуску подерло стінки циліндра. Це єдиний варіант, яким я можу пояснити все що сталось. Можу в цьому помилятись, але точно знаю одне - частина персоналу некомперентні (або не хочуть напрягатись якісно робити свою роботу, або спроба "розвести").

    Відгук вирішив написати лише після того як почув подібне ще від двох людей - в обох почався розхід масла, в одного проблеми з компресією.

    Хто готовий ризикнути двигуном? Знаєте куди їхати.

    Дополнение от 15.11.2017:
    Ще додам для ясності - 500 грам масла "їсть" на 1000 км. Тобто від заміни до заміни - 5 л масла приходиться доливати (міняю кожні 10 000). Двигун сухий, з прокладок і сальників не тече.

    13.11.2017 ответ автосервиса (Маркіян (генеральний директор))

    Доброго дня, Володимир! Напишіть (http://boschservice.lviv.ua/contact_management/), будь ласка, що саме було зроблено нашими працівниками не так, щоб можна було вияснити ситуацію більше детально. На жаль, інформації у вашому відгуку недостатньо, щоб можна було зробити висновок.
  • 20.08.2017 Юрій на Renault Megane
    Время визита: 14.08.2017

    Сервіс рекомендую. Обслуговування хороше, враховують різні побажання клієнта. Звертався щодо кузовного ремонту - були не великі пошкодження бамперу та крила (пластик). Попередній запис - є черга, чекав протягом тижня. Зробили все професійно і якісно, практично у заявлений термін, пошкодження запаяли, колір підібрали - не помітно різниці і слідів роботи (фарба металік). Щодо ціни - кузовний ремонт це не дешево. Однак вартість приблизно як і на інших хороших брендових СТО. Хороший зворотній звязок - через фейсбук можна отримати відповіді на запитання, відповідають швидко і по темі. Можна заходити в цех, можна розмовляти з майстрами - привітні. спокійно дають відповіді на різні запитання про авто, рекомендації шодо подальшої експлуатації. Щодо мінусів - 1. чомусь здалось, що люди на рецепції не зовсім знають що відбувалось з авто і не можуть пояснити (запис відбувався через інтернет - можливо це і причина). Однак це можуть зробити майстри або особисто генеральний директор - що є добре. 2. Хотілось б щоб сервіс також працював в суботу - було б значно зручніше, та в робочі дні довше ніж до 18:00.
    Дякую за роботу!

    21.08.2017 ответ автосервиса (Маркіян (генеральний директор))

    Юрій, дякуємо за Ваш відгук! Свою роботу дійсно стараємося робити максимально якісно і вчасно. Ви првильно підмітили, що якісний ремонт не може бути дешевим, оскільки надійні матеріали та робота професіонала вартує дорожче від "халяви". Але зато результат говорить сам за себе.Над мінусами, вказаними Вами ми вже працюємо: в столі замовлень вже є ще один майстер-приймальник, що буде відповідати за кузовний цех. З часом також плануємо впровадити другу зміну - це позволить збільшити час, коли ми може вам надати повний спектр наших послуг!Будемо раді бачити Вас знову, коли буде така необхідність, адже ремонтуємо ми не тільки кузов, а й проводимо багато інших робіт по плановому і позаплановому ремонту. Весь список є тут: www.boschservice.lviv.ua
  • 20.07.2017 Сергій, дуже уважний початківець ;) на Ford Fusion
    Время визита: 20 липня 2017

    З великою пересторогою шукав нормальний сервіс після невдалого візиту до офіціалів. Читав відгуки та форуми, шукав знайомих автомеханіків та отримував необхідні знання та інформацію стосовно свого авто. Раптом мене спіткала несподзянка..."полетіло" зчеплення і я почав шукати сервіс АКТИВНО! :) Обзвонивши кілька сервісів отримав вичерпну інформацію стосовно своє несправності, рекомендації та хід дій. Дуже сподобався на Бош підхід до клієнта, пунктуальність та сам сервіс. Моя машина була не на ходу, прислали евакуатор, дуже обережно і вчасно доставили на сервіс. Просив щоб крім зчеплення перевірили ходову, ГРМ, пробіг. Чесно кажучи очікував разводілова на не потрібний ремонт, але був приємно здивований фаховістю та бажанням допомогти, а не нав"язати до купи ще кілька ремонтів, мотивуючи це необхідністю та моєю не досвідченістю (я водій початківець).
    Тепер по суті, записався онлайн в неділю, передзвонили в понеділок, записали на четверг.на 9-00. Була заміна зчеплення. зробили протягом дня, в 17-30 я забрав своє авто. Ціна помірна, не скажу що дуже дешева але і не космічна. Якість не може коштувати дуже дешево! Був ДУЖЕ ПРИЄНО ЗДИВОВАНИЙ, машина їде ОФІГЕННО! Їхав і кайфував! Хлопці, велике Вам людське дякую! Нажаль не знаю Імені майстра (майстрів) але свою справу вони знають та роблять відповідально. Я, як корівник своєї фірми розумію, скільки зусиль було докладено, щоб зібрати фахівців та налагодити так роботу.
    Сміливо раджу цей сервіс. Лишаючи там машину більше не переживатиму що їй там не добре. Не знаю як Ви, а я знайшов свій сервіс!

  • 25.06.2017 Соломія на suzuki sx4
    Время визита: 20.06.2017

    Користувалася послугами двічі - перший раз, коли посеред перехрестя "вмер" акумулятор (для мене, як для водія-початківця, це був немалий стрес). Ледве доїхали на машині, яка постійно глохла, на Бош-Сервіс. Замінили акумулятор, провели діагностику, замінили на моє прохання розхідники. Швидко, якісно, врахували корпоративну 10% знижку.

    Минулого тижня приїхала замінити лампочки на підсвітці номерів. Незважаючи на дрібний обсяг робіт - все ввічливо, оперативно і якісно.

    Дякую за роботу, звертатимусь ще.

    25.06.2017 ответ автосервиса (Маркіян (генеральний директор))

    Соломія, щиро дякую за Ваш відгук! Прагнемо і надалі до того, щоб поламати стереотипи і розвіяти у автомобілістів "страшилики" про станції техлобслуговування. Впевнений, що всі ми - від працівника столу до слюсаря будемо готові Вам допомогти, якщо буде така потреба.
  • 11.06.2017 Юра на Ауді а6
    Время визита: 19.05 2017

    Фарбував капот.Рекомендую,Мельниченко Юрій професіонал своєї справи,пояснив,що і як буде відбуватися,фарбу підібрали ідеально.Роботу виконали без нарікань,на 5.
    Хлопці МОЛОДЦІ,а ціни,як і у всіх.
    Дякую за професіоналізм)

    13.06.2017 ответ автосервиса (Маркіян (генеральний директор))

    Юрій, дякуємо, що звернули увагу на нашу станцію! А також дякуємо за Ваш відгук. Сподіваємося, що будемо і надалі виправдовувати Ваші очікування.
  • 08.06.2017 Леонид Ройтман на AUDI RS4
    Время визита: 24.05.2017

    В режимі пітстопу треба було помалювати нові крила в колір автомобіля з подальшим монтажем. Малярок і Алекс вже по телефону почали мені мозг виносити зайвим текстом, що срібний мет.-складна дуже фарба, що треба буде ще й частину дверей(?) перемальовувати щоб перехід зробити, приїдьте ми подивимось і т.д.
    Передзвонив сюди, домовились... і все зробили вчасно та без мозгойобства, якість дуже добре, ціна ще краще!
    Я задоволений, моя Quatterina теж. Всім вдячний, М дякую за каву)

    13.06.2017 ответ автосервиса (Маркіян (генеральний директор))

    Дякуємо за Ваш відгук!Завжди стараємося робити так, щоб клієнт залишився задоволеним за найменших затрат ;)
  • 15.02.2017 Юрій на VW Jetta
    Время визита: 15.02.2017

    Хлопці хочу зробити антикорозійну обробку кузова VW Jetta 2012 побачив пару жовтих плям на днищі .Хочу почути вашу пораду що і як робити ічи ви цим займаєтесь.Наперед дякую

    15.02.2017 ответ автосервиса (Маркіян (Генеральний директор))

    Доброго вечора! Дякуємо, що звернулися до нас.Найкраще, щоб Ви приїхали на авто, щоб його оглянути. Якщо вже є жовті плями, то скоріше за все потрібно "забирати" іржу і після того робити антикорощійну обробку.Огляд можна провести у зручний для вас момент протягом робочих годин, а далі оприділитися з подальшими заходами.
  • 31.01.2017 Александр на Opel omega
    Время визита: 31.01.2017

    Был там сегодня.Машина Opel Omega 1992 года.Не стали слушать даже.Только с 2000 года ремонтируют.Деньги не нужны видимо.Я же не бесплатно хотел.Скажите сколько и я заплачу.Машина старая но надежная.Теперь что на разборку сдавать.

  • 09.12.2016 АНДРІЙ
    Время визита: кінець вересня 2016

    Доброго часу доби !
    ПРО РЕГУЛЮВАННЯ ФАР.
    Довго думав чи писати але бажання допомогти-порадити іншим перемогло небажання ввязуватись у безперспективну полеміку. Мав не обережність попасти на професіАНАЛЬНЕ регулювання ксенонових фар у кінці вересня 2016.

    Ось тут дуже корисне відео:

    Тобі треба зробити як у відео :
    https://youtu.be/3dIANCs_6Iw

    Інакше тебе чекає ось це :
    https://youtu.be/73Wbmv30NM4

    Довго не міг зрозуміти у чому справа. Не мав досвіду,тай віра у професіоналізм сервісу була сильніша за власне розуміння, що щось не так. І тільки такі самі враження інших та коли їзда з включеними фарами стала щоденною необхідністтю, через короткий світовий день. Прийшла необхідність навчитись і зрозуміти,що фара зліва має світити не в небеса, а права не 5-6 метрів перед бамперем у асвальт. А має бути дотриманий певний кут нахилу фар встановлений заводом виробником для конкретної моделі. І наявність професійного обладнення перед бампером вашої машини та по суті хорошої людини яка хоче вам допомогти нічого не обіцяє.
    Шкода... Мені шкода що так сталося... Думаю одного візиту чи дзвінка вистачилоби, щоб мене прийняли ще раз. Бо стараються, думаю щиро стараються.
    Але...
    Їхати за 60км. Витрачати час. Пояснювати. Вимагати. Вчити. Вислуховувати. Без надії сподіватись.Не було можливості і бажання.
    Я зробив усе сам. І ти можеш, якщо не рукожоп )) Я вірю в тебе !
    Зрозумійте сумну річь. Сьогодні наші машини ремонтують ті, хто вчора вчився ремонту на Тазах, Вазах і динозаврах імпортного виробництва. Бо професіонала треба вчити і виховувати роки. Вкладати ресурс в його освіту, відрядження на професійне навчання та практику на заводах виробника. А потім губити їх, бо вони вирішили відкрити сервіс у себе в гаражі за ради трохи більшого власного доходу. І це проблема не тільки цієї галузі. Тому треба ще роки поки ці насправді непогані хлопці навчаться на наших машинах. А там видно буде... Блін, звідки я знаю про це ? Сам в шоці.
    Бути присутнім і заглядати дадуть. За умов дотримання безпеки. Не лізте під руки. Не дратуйте. Говоріть по суті і ввічливо. Чистота думаю від загруженності залежить. І ви зрештою не у ресторан приїхали. У сезон мийте машину перед візитом. Поважайте себе та інших і вам воздасться. Рецепція зла. Догадуюсь що там сидять рішали через часті візити незадоволених чумаків. Напевне варто булоб посадити симпатичних і навчених дівчат, як наприклад на львівській фірмі Kemichal з продажу профлаків і фарб для дерева та інш. Посмішка та вибачення симпатичної і розумної дівчини моглаб вирішити набагато більше. Але їх треба шукати та і хто я такий щоб радити. Мають дати акт виконаних робіт ? Квітанцію про оплату ?Серьйозно ? Ні, не бачив.
    Висновки робіть самі. Не поспішайте. Будьте наполегливі але справедливо пам'ятайте ви їздите не по євродорозі і машина напевно не молодуха. Майте запасний варіант. Ціни на сайті і по телеф. занижені. Дорога реклама нічого не значить. Радьтесь з досвідченими. Порівнюйте.
    Бережіть себе та ближнього свого не сліпи ! Чюєш ! Не сліпи! Удачі !

    11.12.2016 ответ автосервиса (Маркіян)

    Андрію, дякуємо за ваш відгук. Вашу інформацію я передав відповідальним особам. Будемо працювати в цьому напрямку.
  • 06.12.2016 Михайло на Mercedes c200
    Время визита: постійний клієнт

    3й рік обслуговую свого мерса на даному сервісі. хлопці сказали що вони можуть робити і що не можуть. Так як в основному через наші дороги в мене ламаються ричаги то періодично заїжаю до них на заміну. Також проходжу тут ТО.
    по моїй рекомендації багато моїх друзів також обслуговуються тут.

    колектив просто супер, навіть такому як я ( який далекий від ремонту автомобілів ) пояснюють все доступно.

    06.12.2016 ответ автосервиса (Маркіян (генеральний директор))

    Михайло, щиро вдячні Вам з лояльність! Обіцяємо робити все можливе, щоб ви і надалі залишалися задоволеним!
  • 03.12.2016 Володимир на VW caddy
    Время визита: Початок листопада 2016

    Доброго дня ! Читаю відгуки про сервіс і реально дивуюся людям був я на даному севісі з ремонтом по ходовій заодно робив розвал і корекцію фар на все про все потратив десь до півтори години (це при тому що попав у період коли хлопці обідали)
    Записався попередньо по телефону (так надійніше) в призначений час приїхав без проблем потрапив у бокс як то кажуть майстер поставив діагноз мому працьовитиому ослику і призначив лікування яке було проведено якісно і ШВИДКО!!!
    окремо про майстрів: адекватні люди які в процесі роботи спілкуються (ЦИМ САМИМ СПРОСТОВУЮ ТЕ ЩО ПІД ЧАС РЕМОНТУ НЕ МОЖНА БУТИ ПРИСУТНІМ БІЛЯ СВОГО АВТО)
    З приводу коментів нижче про чистоту на сервісі ЛЮДИ ДОБРІ!!!
    ви не в лікарню їдете і бляха муха не завжди на чистих автівках
    Чомусь коли в осени дощ чи снігова слякоть( майстер не каже слухай чувак твоя машина брудна не буду ремонтувати їдь на мийку помий добре тоді приї жджай) з приводу похмурого рецепшину все банально і просто людям які на таку дурню звертають увагу говорити у вас похмура автівка їдьте на інший сервіс. Про людей на рецепшині : уважно вислухали скерували у потрібне місце більше того я на власні очі бачив як ледь не за руку вели клієнта до потрібного боксу а хлопака з рецепшину особисто заганяв одній панянці автівку на підйомник
    Ціни трохи зубасті але що поробиш всім потрібно їсти
    АКТ ВИКОНАНИХ РОБІТ ДАЛИ В РУКИ БЕЗ ПРОХАННЯ З МОГО БОКУ ТОМУ ЯК ПИСАЛИ НИЖЧЕ<< ВИМАГАЙТЕ АКТ! >>ТО Я НЕ РОЗУМІЮ ЗВІДКИ У ДЯДІЧКИ ТАКІ ПРОБЛЕМИ ВЗЯЛИСЯ?
    P. S. Хлопаки дякую за належний сервіс і бажаю успіхів!
    ЩЕ ОДНЕ ДЛЯ ТИХ ХТО ХОЧЕ СКАЗАТИ ЩО СЕРВІС ПОГАНИЙ ВИ ПРОСТО ЗАЇДЬТЕ НА ТЕРИТОРІЮ І ПОДИВІТЬСЯ НА КІЛЬКІСТЬ АВТІВОК ЩО ТАМ ОБСЛУГОВУЮТЬСЯ І ВСЕ СТАНЕ НА СВОЇ МІСЦЯ.

    05.12.2016 ответ автосервиса (Маркіян (генеральний директор))

    Володимир, щиро дякуємо за Ваше об'єктивне розуміння ситуації і ваш відгук. З нового року плануємо запуск нового столу замовлень і нових послуг. Впевнений, що під час вже наступного вашого візиту ви побачите ще кращий рівень нашого сервісу! ;)Якщо ж Ви маєте ще пропозиції, буду радий їх від вас почути. Пишіть, або просто звертайтеся особисто під час візиту.http://boschservice.lviv.ua/contact_management/