СТО Фаетон
Описание
Автосервис Фаетон предоставляет услуги по кузовному ремонту автомобилей всех марок.
Мы выполняем все услуги от ремонта мелких вмятин, до полного восстановления кузова.
Качественный ремонт кузова в правильных условиях - залог длительной эксплуатации автомобиля без ремонтов.
Все этапы ремонта контролируются мастерами и клиент может быть уверен в добросовестной и качественной работе.
У нас можно выполнить компьютерный подбор красок и ремонт пластиковых деталей кузова (в т.ч. покраску пластиковых деталей)
Мы выполняем все услуги от ремонта мелких вмятин, до полного восстановления кузова.
Качественный ремонт кузова в правильных условиях - залог длительной эксплуатации автомобиля без ремонтов.
Все этапы ремонта контролируются мастерами и клиент может быть уверен в добросовестной и качественной работе.
У нас можно выполнить компьютерный подбор красок и ремонт пластиковых деталей кузова (в т.ч. покраску пластиковых деталей)
-
Acid на Opel 04.09.2020Время визита: 2019,01.01Гірший сервіс у Львові мабуть. Біьш хамської поведінки і поганої якосьті по матеріала і по роботах я ще небачив. Не рекомендію нікому.!!! А з тобою Сергій зустрінемось в Суді!
-
Roman на bmw 25.08.2020Время визита: 10.07.2020Ніколи не заіжайте на цей сервіс, робота не якісна, здеруть з вас по максимальному, і якщо вам скажуть що зроблять за дві неділі авто то розраховуйте зразу на два місяці. Директор гамнюк якому 30 років не вміє управляти, вести роботу , працювати з клієнтами. Хамське відношення, всю мову яку розуміють це мат, або угрози.
-
Oleg на VW 18.10.2019Время визита: 12.10.2019дуже поганно. Не якісно .. Хамске відношення. Гроші не повертають. Фарба лущиться і тріскає піля 2 місяців Дополнение от 18.10.2019: Ніяк
-
Олег на VW 17.10.2019Время визита: 10.10.2019Нікому не раджу тут малювати чи проводити інші роботи. Малюють дуже погано , колір підбирати не вміють. За пару місяців фарба лущиться , тріскає лак. Щоб е повертати кошти за заподіяні шкоди вони закрили підприємця і оформили його на роботу по трудовій. Будемо судитися з Фізичною особою і власником підприємтва і директором Сергієм.
-
Олег на VW Polo Sedan 04.07.2019Время визита: 3 липня 2019Ремонтував я на цьому сервісі машину після ДТП перше враження справили нормальне .. Сказали все зробим,є люди спеціалісти все знають і так далі. Пивіз я своє авто до них після пасхи. Нові запчастини привіз. Сказали 10 днів і все буде готове. Приблизно через 2.5 тижні мені подзвонив колорист і хотів вговорити мене що потріно ще вийти на нормальну дверку їхнім кольором так як стик в стик таку фарбу не помалюють гарно. Я відмовив і сказав що я це зможу зробити в інший час якщо буде відрізнятись сильно (Тоді я ще навіть уявити не міг який колір вони мені підібрали). Я приїхав щоб забрати своє авто трохи більше ніж за 10 днів. Знайшов її на на мийці, де хлопці намагались мити чи робили вид що шось миють. Оглянувши авто в не дуже освітленьому приміщенні я побачив що сильно відрізняється колір переднього бампера і переднього крила. Крило малювали вони а бампер в рідній фарбі. На що я звернув увагу Сергію той відповів що машина десь підмальовувалсь і вони всю ліву частину привели до одного кольору Фактично помалювавщи ще одну дверку і заднє крило .. Що попередньо я не давав такої згоди на це. За заднє крило сазали що мені ще + прийдется заплатит а дверку ніби то в подарок вони помалювавили. Так як я не конфліктна людина я розразувався і поїхав. На стоянці при освітленні я оглянув авто і побачив що на порозі який вони мені малювали є якісь незрозумілі вм'ятинки. Ущільнювач дверей який вони мені разом з новою дверкою мали поміняти (який я заздалегіть привіз і коштує він приблизно 40$ бу) стоїть старий (надірваний). Колір всієї лівої сторони який вони малювали Кардинально відрізняється від оригінального кольору мого авто. Авто моє Кофейного кольору металік . а вони помалювали сірим металіком . Вище лівого крила під кутом появились вм'ятинки на металі ( Мабуть хтось притиснув пальцями ) Передзвонивши Сергію пояснивши всі косяки .. скзали шо все перероблять за їх кошт. Привіз я авто до них Знову. Приблизно через тиждень передзвонили скзали що все готове. Ущільнювач той який мені поставили старий пояснили що зіпсували новий і можуть перемалювали мені передній бампер ще . Він в мене виглядав досить гарно але з правої сторони мав незначну царапину то я погодився нехай перемалюють в замін пошкодженого ущільнювача. Оглянувши я побачив що поріг на якому були вмітини від пальців рук ніхто не переробляв. Підмалювавли по всій лівій частині дверки і заднє кило см 10 зверху типу фарбою яка чуть схожа ід кутом до моєї оригінальної .. а нижню частину залишили без змін. Переднє крило взаглі сірого відтінку дали не кофейного а Сірого. А Бампер передній той який пперемалювали в замін пошкодженого ущілюнювача помалювали лише кут той якй з Малюований з їхньої сторони а праву сторону на якій була царапина не рухали. Пояснивши це тим що з права є інший колір і це буде відрізнятись від всієї правої сторони. Вм'ятинки якы вони поставили сказали пыдъхати на Ынший сервыс де мены це поправлять а вони розрахуються. Забравши авто я знову оглянув , зробив фото з однієї сторони авто і з іншої. З однієї воно сіре (то яке малювали) з іншої Кофейне (яку не малювали) А бампер задній той який також малювали взагалі сірить ужасно відрізняється від кришки заднього багажника. Домовився знову приїхав . показав що все не так. Кажу мене не влаштовує поріг з вмятинами на фарбі .. Бампер не сильно відіняє . Нащо Сергій сказав що можуть перемалювати або бампер або поріг . Я пояснив що заплатив кошти за якісну покраску а не з відбитками по фарбі на порозі і за нормальну підібрану фарбу. Підійшов кольорист почав мені пояснювати що я не можу бачити таку різницю по кольорі і що я собі це все придумую і хочу їх задовбати. Підійшов майстер що малював скзав що він знає хто поставив ці вмітинки на порозі і що він "Красит уже 16 лет" і він спеціаліст типу крутий в свої справі і не може малювати погано. Потім сказали привозь свою фарбу 200 грам ми перемалюєм один елемент якщо влаштує перекатаєм все шо малювали і фарбу вони докуплять там де я підберу. Домовився я з колористом приїхав на іншому сервісі, той підбирав фарбу 3 години і зробив тестовий викрас на металевій пастині підібраног кольору, якйи ми прикладали по всій правій частині до кожного рідного елемента і все зпівпало. Привіз знову авто на цей сервіс в цей раз зі своєю фарбою. За 3 дні подзвонили сказали прийти . Показали що помалювали Праве крило і воно чуть відтіняє від загалього кольору всьго авто я побачив що є Ряба по всьому крилі яке вони малювали (Це малював той майстер який "Красит 16 лет") . Я сказав зщо мене фарба влаштовує перемалбовуйте всю частину ліву яку вони малювали. Нащо вони відповіли що нівякому разі вони перемальовувати все не будуть. Показали мені інше авто де так само відтіняє вся ліва частина яку вони малювали і власник ніби то не скандалить. Розказували що я парюсь над тим це ж не Бентлі. Було б Бентлі він би покрасив би то гарно, а так як це поло то піде і так. Ніби то домовися щоб перемалюють бампер задній щоб не так відтіняло. Приїхав я знову. Мене вже така робота почала дратувати .. Адвокат каже подавати позов і писати скаргу в Управління захисту споживачів. Думаю приїду я ще раз але вже підготува офіціу заяву для підпиємця від якого я отримав акти виконаних робіт і чек про проплату, з вимогою усунути недоліки і з гідно п4. який є в договорі за їхній кошт. Сергія це мабуть рознерувало .. і він скзав що нічого переробляти не будуть. Ок я знову переговрив з адвокатом .. він хлопець горячий казав що вже буде готувати позов. Через тиждень я приїхв на цей сервіс знову щоб мені видали ще один акт на додаткові роботи які не були включені в перший акт. І заодно показав ще раз поріг за той час відпало кусок фарби ( мабуть від каміння ) так як поріг не висох ще з поперенього разу (Пройшло 3 тижні) Також показав ще раз задній бампер що на ньому потріскала фарба (за 3 тижні). Сергій сказав що вони все поправлять .. Привіз я за тиждень своє авто знову. Того разу робили півтори тіжні. Я чено кажучи вже подумав що вони зрозуміли що не праві і перемалюють все що вони робили в нормальний колір і поріг і бампер і двері і крило на якому взагалі незрозумілий відтінок сірого .. Через півтори тижні .. прийшов .. побачив що поріг перероблений повністю .. Фарба ніби висохла. Бампер потріскану фарбу прибрали але появилась нова тріщина по лаку то пояснили що коли ставили бампер він гнеться і тріщина появилась . Бампер не перемальовували повністю а лише верх чуть пібарбували фарбою ту яку я привіз. Рябу на праваому крилі вони так і не забрали .. і Це зрозуміло що поліровкою таке не абирається а це погано помальовано і нашвидкоруч було. Нікому не раджу зв'язуватись з цим сервісом де Кольорист не розрізняє кольори, а майстер який "Красит 16 лет" не вміє помалювати Якісно. Мабуть я з балончиком і то помалював би краще. Фактично вони зіпсували мені всю ліву частину лакофарбового покриття яке не відповідає Оригінальному кольору технічого паспорту мого авто. Замість помальовогоного крила передного порога і Двеки передньої Вони ще Завдали мені збитки помалювавши Задню дверку і заднє крило без мого дозволу. Тепер мені це все потрібно Відновити на ншому сервісі і знову платии кошти. Буду писати скаргу на Управління захисту споживачів і далі в судовому порядку Вимагати поверненя коштів за завдані мені збитки і за неякісну покраску мого авто,так як за 4 чи 5 раз який я до них возив авто я зрозумів що якісно вони зробити не вміють.
-
Олег на Ваз093 16.04.2018Я отдавал ваз 093,чтоб вытянули немного и покрасили передок!Взяли 13тыс200гривен и работу сделали не полностью!Внутри в "телевизоре"и по бокам не за шпаклевали(хотя взяли дополнительно за шпаклёвку)и сверху закрасили.Плюс остался потёк на капоте внутри.Про мелочи молчу!Готов любому доказать свою правду на 100 процентов.Мой номер:063 03 69 255.Я уже писал и обещал дописать после ремонта.
-
Олег на ВАЗ 093 28.01.2018Время визита: 22.01.2018Я отдал свою ваз093 на "робот",рихтовку.Завтра 29.01.2018-посмотрю на работу и цену!Плюс должны сказать цену покраски передка машины!Обо всё напишу в отзывах и в газете!(я журналист)!Но думаю,переживать не за что!Время покажет.
-
Сергій на Опель 24.03.2017Время визита: 23.03.2017Коментар Євгена не відповідає дійсності скоріш за все це конкурент!тому що на роботу і на матеріали дається гарантія!і навіть якщо справді по якійсь причині щось сталось(що за 12 років майже не зустрічалось) то автосервіс переробляє за свої кошти щоб не втрачати клієнта.Я думаю якби у Євгена були справді проблеми з роботою то він спершу був на СТО а потім писав поганий відгук!дякую за розуміння. Сергій
-
Олександр на ваз 2114 29.12.2016Время визита: 23.12.16В грудні 2016 робив кузовний ремонт ваз 2114. Рихтували праву передню і задню дверку після дтп з маршруткою. Зробили швидко, в терміни які домовлялись, якісно, та без всяких черг. Змогли відрехтувати дверку та молдинг , які по суті не підлягали ремонту, а також якісно підібрали фарбу ( коричневий металік). Роботою задоволений. Домовлявся з Сергієм.
-
Евгений 25.11.2015Красил год назад крыло, бампер и капот. Покрасили красиво. цвет не отличался. Но через год слез лак с крашенных деталей, и это при такой высокой цене... Специально не поскупился-рассчитывал на качественные материалы, но ошибся. Не советую тут красить!